Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 For ca. 2 måneder siden begynte det å klø i hodebunnen. Jeg antok at det var shampoo/balsam eller vaskemiddel, alt er byttet til allergivennlige varianter, men ingen forbedring. Flasser og har små kviselignebde prikker, og jeg klør helt intenst. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 9af2e...cc2
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Kan være du vil ha hjelp av f.eks. Fungoral sjampo, eller en av de andre soppsjampoene du får på apoteket. Men det kan være lurt å få det sjekket, for hvis det f.eks. "bare" er tørr hud (som også kan gi samme symptomer) så kan slike soppsjampoer være for sterke og gjøre at du får mer flass etter kuren. Da er det i så fall bedre å bruke f.eks. Vichy sjampo for tørr hodebunn. Jeg har prøvd begge deler - hos meg var det tørr hodebunn. Hudlege sjekket da jeg var der av en annen grunn, og hun anbefalte Vichy sjampoen og det "hudvannet" i samme merke. Har hjulpet meg. Anonymous poster hash: 0f277...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå