Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hun er 11 dager i dag. Sover fortsatt store deler av dagen. Våkner ca 15-30 min før mat, får mme og spiser 90 ml hver 3.time ca. Sovner lett ved ved flaska på dagtid. Så kommer kvelden. Fra ca kl 20 er det mye kaving og gråting, vanskelig å trøste,bærer mye, vugger osv...kan ligge litt å titte og da får vi kontakt,varer ikke lenge før grining igjen. Leter mye etter flaska og virker sulten etter ca 1,5-2 timer og har jo gitt henne da og kaver igjen etter det. I natt falt hun til ro rundt 0130 og sov til 05,så mat og sov til 9,det er bra. Men hva kan denne kavingen være? Overtrøtt? Sulten? Litt frustrerende akkurat de timene der. Og ja,er fullt klar over at hun er liten enda altså☺ blir bare litt frustrert over å ikke skjønne hva hun vil og ikke klare å trøste hun. Anonymous poster hash: da902...789
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Kanskje hun har mage vondt? Mitt barn begynte å skrike på kvelden å da ga jeg babymassasje på magen på kvelden det funka Anonymous poster hash: 8960b...205
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Takk for svar☺ kan jo være det ja, får forsøke litt med massasje. Hun virker ikke hard i magen, bæsjer bra i løpet av dagen. Men hvorfor er det sånn at det er på kvelden de lager et sånt styr? Hehe... Hi Anonymous poster hash: da902...789
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Takk for svar☺ kan jo være det ja, får forsøke litt med massasje. Hun virker ikke hard i magen, bæsjer bra i løpet av dagen. Men hvorfor er det sånn at det er på kvelden de lager et sånt styr? Hehe... Hi Anonymous poster hash: da902...789 Har ikke anelse men mitt barn skrek mye fra kl 2100 til 03.00 også sov hun helt kl 11 på dagen Men prøv massasje, kanskje et deilig bad Anonymous poster hash: 8960b...205
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Søren, trudde du hadde et skikkelig godt svar på det jeg nå,altså en fasit😂😂. 😂 dette er 3.barnet og, men er 6 og 8 år siden sist,så mye er glemt og..hehe..når hun først har sovnet på natta og skal ha mat etter 3-4 timer så sovner hun med en gang uten en lyd. Er bare da fra rundt 20 og utover som er masete... Hi Anonymous poster hash: da902...789
Regina Phalange Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Hei! Det er helt normalt at spedbarn er urolige på kvelden og at de vil spise oftere. De spiser seg "opp" til natten rett og slett :-) Så tror det er lite du kan gjøre for å gjøre noe med det, annet enn å ta tiden til hjelp for det blir jo bedre etterhvert. Min er nå 7 uker og har roet seg litt på kveldene nå :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Min gutt er 17 dager i dag, hørtes veldig likt ut hos deg som hos meg, jeg ammer og gir litt mme i tillegg, på dag og ettermiddag sovner han ofte mens jeg ammer og er ingen problem å få til å sove, men om natta er han gjerne våken 2-3 timer før han sovner, virker sulten men vrir seg unna og virker som han helst bare vil være våken. Mens jeg gjerne vil sove 😉😂. Anonymous poster hash: afc2f...94b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 Godt det er flere, selvom jeg egentlig veit at det er sånn..hehe..nå driver jeg å mater hun og hun driver bare å tuller med flaska,spytter melka ut igjen og vil ikke spise opp alt heller...jaja, det blir bedre☺ bare det at heg har lyst til å sove når klokka blir etter 24😂 Hi Anonymous poster hash: da902...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå