Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Fikk opp et venneforslag nå fra en person jeg kun har 1 felles venn med. Når det kommer venneforslag pleier det å være folk jeg har mange feles venner med.. Lurer på om hun kan ha søkt meg opp, siden jeg akkurat tok kontakt med henne angående en liten sak. Samme det.. Men vil dette si at om jeg snikkikker på andres profil, folk jeg ikke er venner med som har åpne profiler, så får de opp meg som venneforslag?? Anonymous poster hash: fec54...85e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg tror nok det er slik. Eller så følger facebook hele telefon din. Ting jeg søker på safariapp kommer opp som reklame på instagramapp. Og det uten at jeg har koblet de sammen Anonymous poster hash: 437d3...a22
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg tror nok det er slik. Eller så følger facebook hele telefon din. Ting jeg søker på safariapp kommer opp som reklame på instagramapp. Og det uten at jeg har koblet de sammen Anonymous poster hash: 437d3...a22 Sånn er det på pc og. Ting jeg googler, kommer opp som reklame på fb Anonymous poster hash: 7a0de...add
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Fikk opp et venneforslag nå fra en person jeg kun har 1 felles venn med. Når det kommer venneforslag pleier det å være folk jeg har mange feles venner med..Lurer på om hun kan ha søkt meg opp, siden jeg akkurat tok kontakt med henne angående en liten sak. Samme det.. Men vil dette si at om jeg snikkikker på andres profil, folk jeg ikke er venner med som har åpne profiler, så får de opp meg som venneforslag?? Anonymous poster hash: fec54...85e Ikke nødvendigvis. Jeg sendte ut noen jobbmail fra telefonen min, da fikk jeg flere av mottakerens av mailen opp som venneforslag på facebook etterpå. Mottakerens av mailen hadde neppe søkt meg opp på så kort tid, jeg hadde ikke søkt på de. Anonymous poster hash: f8e78...068
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå