Gå til innhold

Venninnen min stjeler

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg sammen med en venninne, tok noen glass vin å beveget oss deretter på byen.

Vi blir sittende å snakke hvorpå venninnen min peker på glasset mitt å sier hun skal ha det når jeg har drukket opp fordi hun har knust sitt hjemme.

Jeg går uten for utestedet å snakker med en venn litt senere på kvelden, når jeg skal inn igjen etter på ber vakten om å få sjekke vesken min, greit nok det, men da finner vakten en gjenstand tilhørende utestedet i vesken min, jeg blir sjokkert å prøver å forklare at jeg ikke står bak, noe som ikke hjelper å jeg blir bortvist.

Ringer til venninnen min som venter inne, hun kommer ut, ler nervøst når jeg forklarer henne hva som har skjedd, å hun forteller at hun puttet gjenstanden oppi vesken min.

Jeg vet ikke helt om jeg skal reagere med å bli sint ?! Sitter å føler at det er skikkelig dårlig gjort at hun fikk meg kastet ut..:/ hva ville dere gjort videre ?

Anonymous poster hash: 40894...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er at hun stjeler, det får hun liksom stå for sjøl. Men at hun bruker din veske ... Jeg hadde der og da bedt henne om å si ifra til vakta hvordan ting var, også hadde vi fått prata om det siden. 
Hadde ikke vært greit.

Anonymous poster hash: 10c5b...1bb
Skrevet

Nei, det er ikke greit..har ikke snakket med henne siden i helgen. Kjenner jeg ikke vil snakke med henne heller.

Skrevet

I helgen var jeg sammen med en venninne, tok noen glass vin å beveget oss deretter på byen.

Vi blir sittende å snakke hvorpå venninnen min peker på glasset mitt å sier hun skal ha det når jeg har drukket opp fordi hun har knust sitt hjemme.

Jeg går uten for utestedet å snakker med en venn litt senere på kvelden, når jeg skal inn igjen etter på ber vakten om å få sjekke vesken min, greit nok det, men da finner vakten en gjenstand tilhørende utestedet i vesken min, jeg blir sjokkert å prøver å forklare at jeg ikke står bak, noe som ikke hjelper å jeg blir bortvist.

Ringer til venninnen min som venter inne, hun kommer ut, ler nervøst når jeg forklarer henne hva som har skjedd, å hun forteller at hun puttet gjenstanden oppi vesken min.

Jeg vet ikke helt om jeg skal reagere med å bli sint ?! Sitter å føler at det er skikkelig dårlig gjort at hun fikk meg kastet ut..:/ hva ville dere gjort videre ? Anonymous poster hash: 40894...555

Selvfølgelig blir du sint! En ting er å stjele selv (et vinglass? Koster kanskje 30,-!?!) som er stusselig nok, noe ganske annet å ordne det til slik at andre blir tatt for det. Jeg hadde krevd rævslikking og unnskyldning x 1000 for å fortsette det vennskapet.

Anonymous poster hash: 90cfe...93f

Skrevet

Vennskapet hadde vært over for min del. Kunne ikke stolt på henne igjen.

Anonymous poster hash: 9c178...3a4

Skrevet

Jeg hadde krevd at hun ble med tilbake til utestedet og snakket med samme dørvakt som hun måtte tilstå overfor.

Det er det eneste som kunne fått meg til å vurdere å fortsette et vennskap med henne, men jeg ville nok ikke gjort det om hun ikke også gikk i behandling for sine problemer.

Vennskapet ville mest trolig vært over, men før det ville jeg prøvd å få henne meg for å fortelle dørvakten sannheten.

Anonymous poster hash: 88ffe...c92
Skrevet

Jeg hadde krevd at hun ble med tilbake til utestedet og snakket med samme dørvakt som hun måtte tilstå overfor.

Det er det eneste som kunne fått meg til å vurdere å fortsette et vennskap med henne, men jeg ville nok ikke gjort det om hun ikke også gikk i behandling for sine problemer.

Vennskapet ville mest trolig vært over, men før det ville jeg prøvd å få henne meg for å fortelle dørvakten sannheten.

Kreve at hun tilstå for dørvakt. Hjelpes, snakk om overreaksjon

Anonymous poster hash: f32e9...f3e

Skrevet

Det er jo litt humor da.

Anonymous poster hash: 75a67...488

Skrevet

Kreve at hun tilstå for dørvakt. Hjelpes, snakk om overreaksjon

Nei, det er ingen overreaksjon. Hver gang Hi kommer tilbake til det utestedet så vil hun bli husket som hun som stjeler.

Jeg hadde ikke akseptert å bli sette på som en tjuv fordi en venninne gjorde det His venninne gjorde. Om venninnen ikke ville bli med så ville jeg ha gitt navnet til venninnen til dørvakten (men jeg ville nok gjort det der og da det skjedde - krevd at venninnen ble med til dørvakten og tilstod).

Du synes kanskje det er greit å få rykte på deg som en som stjeler. Jeg er ikke villig til å ta på meg skylden for noe slikt og få et slikt rykte på meg.

Skrevet

Nei, det er ingen overreaksjon. Hver gang Hi kommer tilbake til det utestedet så vil hun bli husket som hun som stjeler.

Jeg hadde ikke akseptert å bli sette på som en tjuv fordi en venninne gjorde det His venninne gjorde. Om venninnen ikke ville bli med så ville jeg ha gitt navnet til venninnen til dørvakten (men jeg ville nok gjort det der og da det skjedde - krevd at venninnen ble med til dørvakten og tilstod).

Du synes kanskje det er greit å få rykte på deg som en som stjeler. Jeg er ikke villig til å ta på meg skylden for noe slikt og få et slikt rykte på meg.

Overreaksjon!

Vi snakker om et UTESTED! Jobbet på utested selv, og man ser de rareste ting der. Hadde jeg sett noe som dette, så hadde jeg himlet med øynene, fått glasset tilbake og kastet de ut for kvelden. Hadde ikke tenkt noe mer over den saken.

Anonymous poster hash: bb271...b9f

Skrevet

Hehe..nei. dette har de sett mye av.

Teit å stjele. Kjipt å blu forvekslet som tyv.

Men man er ikke stemplet som kriminell pga et vinglass.

Anonymous poster hash: fa7c8...d1a

Skrevet

Jeg synes det er en overeaksjon. Men jeg hadde vært pisst på henne, for å dra meg inn i det. Tror du virkelig at dørvaktene hadde brydd seg om å få navnet hennes?

Skrevet

Overreaksjon!

Vi snakker om et UTESTED! Jobbet på utested selv, og man ser de rareste ting der. Hadde jeg sett noe som dette, så hadde jeg himlet med øynene, fått glasset tilbake og kastet de ut for kvelden. Hadde ikke tenkt noe mer over den saken.

Anonymous poster hash: bb271...b9f

Jeg kjenner en del som har jobbet på utesteder, de har ikke sagt det samme - de husker gjester som stjeler.

Skrevet

Jeg kjenner en del som har jobbet på utesteder, de har ikke sagt det samme - de husker gjester som stjeler.

Nå bor jeg i en ganske stor by i Norge da, å er heller ikke ute hver helg, så med litt flaks så husker de meg ikke.

Hvis de skulle begynne å messe med dette neste gang så a) later jeg som jeg ikke aner hva de snakker om (de tok ikke navnet mitt, de bare ba meg om å gå derfra å jeg gikk uten diskusjon!) eller b)tar med meg venninnen som puttet dette i vesken min å får henne til å fortelle selv !

Mannen sier jeg bare får passe vesken min godt ! Ikke la henne holde vesken ved toalettbesøk eller noe...

Skrevet

Nå bor jeg i en ganske stor by i Norge da, å er heller ikke ute hver helg, så med litt flaks så husker de meg ikke.

Hvis de skulle begynne å messe med dette neste gang så a) later jeg som jeg ikke aner hva de snakker om (de tok ikke navnet mitt, de bare ba meg om å gå derfra å jeg gikk uten diskusjon!) eller b)tar med meg venninnen som puttet dette i vesken min å får henne til å fortelle selv !

Mannen sier jeg bare får passe vesken min godt ! Ikke la henne holde vesken ved toalettbesøk eller noe...

Mener mannen din at du skal fortsette å treffe denne tyven?

Det hadde ikke jeg gjort.

Anonymous poster hash: 46c43...c8c

Skrevet

Enig. Jeg ville aldri nedverdiget meg til å gjøre noe slikt, og ville blitt utrolig lei meg for å få det på meg. Utrolig råttent gjort av "venninnen" din å gjøre deg til tyv.

Anonymous poster hash: f46f8...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...