Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=51725622

Det er ikke mitt hus! Jeg er oppvokst i området, og syns egentlig bare litt synd på de som bygger et så dyrt hus på et sted der det er 300 innbyggere.

Mye hytter til tilsvarende priser, men tror det er vanskelig å få solgt en enebolig til den prisen.

Men jeg er litt fascinert av huset, det er pent og har mange fine løsninger. Syns det var litt mørkt i stue/kjøkken området på grunn av fargene.

Anonymous poster hash: dcc03...69d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke vært så langt unna meg, så kunne jeg virkelig tenkt meg å kjøpe det og hatt det som hytten vår ☺️ Veldig fint. Ville malt litt her og der, ellers lite som trengs å endres på.

Anonymous poster hash: f2362...263

Skrevet

Forsto det som at det var boplikt? Altså helårsbolig?

Synd, for det hadde jo vært en fantastisk hytte...

Anonymous poster hash: 7a454...b9b

Skrevet

Liker ikke stilen. Et krampaktig forsøk på å få noe nytt til å se gammelt ut. Dessuten altfor hytteaktig.

Anonymous poster hash: 4d484...1a4

Skrevet

Flott hus, men ville ikke bodd der. Lite hjemmekoselig og veldig hotell-sterilt.

Anonymous poster hash: b9e8b...e68
Skrevet

Likte det. Godt me kontrast til alt det andre man ser idag

Anonymous poster hash: cc019...481

Skrevet

Aaah, den boden! Og vaskerommet. 

Ut over det var det som en forvokst hytte. Kanskje den kan brukes som firmahytte ? 

Skrevet

Regulert til helårsbolig ja, så må isåfall omreguleres til hytte om man vil det. Aner ikke om det er lett å få til.

Fantastisk vaskerom syns jeg.

Hi

Anonymous poster hash: dcc03...69d

Skrevet

Hadde vært den perfekte hytta!! 😱

Anonymous poster hash: cfa45...bfc

Skrevet

Veldig hytteaktig :)

Skrevet

Fasaden ser ut som et mini-høyfjellshotell. Liker egentlig ikke stilen,ikke som hytte engang.Men på et eller annet underlig vis syns jeg huset var fint likevel.

Skrevet

Jalla panelhelvete.

Anonymous poster hash: 0de72...e11

Skrevet

Liker det som hytte, men hadde klikka av alt det panelet hvis jeg hadde bodd der permanent.

Måtte nok funnet fram malekosten.

Anonymous poster hash: c3fb5...46c

Skrevet

Det så mer ut som et høyfjellshotell enn en bolig. Altfor mye treverk, og jeg likte absolutt ikke de mørke flisene som var over alt. Ellers var det greie løsninger og gode store rom. Badet var jo himmelsk.

Anonymous poster hash: 0ad35...0dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...