Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Vi bor langt unna jobb og det er liten sannsynlighet for jobb her vi bor. Vi bor på trygt oppvekststed med familie rundt oss. Veien til jobb begynner virkelig å tære på helse, forholdet osv osv. Barna er mellom 1.-5. klasse. Har så liten lyst til å flytte de. Jobb vei er ca 1.5 time en vei 😔 Hva bør vi gjøre? Anonymous poster hash: 4be3d...ee3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Ingen med råd/tips/erfaring/synspunkt? Anonymous poster hash: 4be3d...ee3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg hadde aldri orket 3 timer kjøring hver dag, så mye bortkasta tid. Enten hadde jeg byttet jobb, eller så hadde jeg nok flyttet. Anonymous poster hash: 1784d...28e
Kyllingbein Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Hadde flyttet. 15 bortkastede timer per uke, dvs 2 dager hvis du trekker fra søvn og jobb.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Takk for svar. All fornuft tilsier å flytte, men hva med barna? De har det veldig bra her! Redd de vil bebreide oss resten av livet... Hi Anonymous poster hash: 4be3d...ee3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Takk for svar. All fornuft tilsier å flytte, men hva med barna? De har det veldig bra her! Redd de vil bebreide oss resten av livet... Hi Anonymous poster hash: 4be3d...ee3 Tenker at dere bør flytte nå eller slutte å tenke på det. Mye lettere for barn å få venner jo yngre de er. Jeg hadde flyttet hvis begge pendler. Hvis en pendler tenker jeg at det går greit. Anonymous poster hash: 62299...b3a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg fatter ikke hvordan dere får hverdagen til å gå opp dersom begge må reise tre timer hver dag? Jeg bruker 1,5 time hver dag, og syns hverdagen er vanskelig nok. Enda mannen ikke jobber så alt for langt unna. Vi vurderer å flytte for å korte bed på reiseveien min, å bo ca midt i mellom min og mannens jobb. Hadde definitivt flyttet i deres situasjon. Anonymous poster hash: bb890...fec
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 Dere må vel dra før barna og kommer hjem lenge etter barna? De må være mye alene? Det ville vært avgjørende for meg. Eller bruker dere familie på å passe de? Anonymous poster hash: ac91e...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå