Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Et barn i klassen til ene barnet mitt er det et barn som viser endringer i atferd. Han har problemer med å følge med i timen. Bråket mye i timen. Henger etter på skolen. Dette barnet har også siden barnet startet på skolen mobbet andre barn. Vi er flere mødre som har sett at barnet endrer atferd spesielt når mor har andre barn hos seg. (Da mener jeg at hun jobber som beredskapshjem) hun har hatt noen barn hos seg. Hver gang det er et barn der reagerer hennes biologiske sønn på dette. Mor nekter også barnet å se sin far. Hvorfor vet vi ikke. Men virker som barnet ikke har det helt greit Hvordan kan jeg hjelpe barnet.? Anonymous poster hash: 074b2...9d1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 hva mener du du kan hjelpe med? Hvis mor er beredskapshjem får de allerede oppfølging av bv. Og periodevis endring til mer rampete oppførsel trenger ikke bety noe som helst. Hvis du virkelig vil hjelpe barnet får du snakke med det på skolen å, eller nevne det for klassestyrer kanskje? Anonymous poster hash: 2eb41...2f2
LillaFrue Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Så du tror at skolen ikke er klar over hvordan det står til med barnet? Hvor ofte er du på skolen og observerer dette barnet, egentlig? Og hva f... har du med at barnet ikke treffer sin far å gjøre?! Herregud som jeg misliker sladrekjærringer som deg! Er moren beredskapshjem får de masse oppfølging av barnevernet, det gjør også bio-barnet (som du mener har problemer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå