GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🩄✹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere fÄr oppdatere her uansett hva som skjer, spennende Ä hÞre fra "likesinnede" :-)

Anonymous poster hash: ca0d4...183
Videoannonse
Annonse
Skrevet

33aarv5.jpg

Hva tror dere?? Tok en test i dag, og jeg skimte en strek Nr 2 đŸ‘đŸ» Vet ikke sikkert fĂžr vi tester pĂ„ nytt i morgen med en vanlig test - ikke RSFU "test tidlig".. tror dere dette kan vĂŠre noe?? IKM er 30/10 đŸ™đŸŒ

Skrevet

Spennende.. hÄper dette er tilfelle!

Hold oss oppdatert nÄr du tar ny test! :)

Skrevet

Ser en liten strek ja :-D Her kom TR i dag, sÄ fÄr hoppe over i neste PP.. Bedre lykke neste mÄned :-)

Anonymous poster hash: ca0d4...183
Skrevet

2q1xi7s.jpg

Fortsatt ganske svak test, men det er vel en strek der?? IKM i morgen.. 😅

Skrevet

ae1hyw.jpg

Den sĂ„ tydeligere ut etter Ă„ ha ligget 1 time.. đŸ˜đŸ‘đŸ»

Skrevet

Da kom TR her, sÄ da gÄr jeg over i neste PP.

Skrevet

Er det flere igjen i denne gruppa? Flere som venter pÄ positiv test etter IKM eller fler i samme bÄt som meg som har fÄtt svake positive tester??

Skrevet

Positiv test her i gÄr!! Ikke bare svak, men klart positiv. MÄtte dere andre ogsÄ bli gravide fort :-)

Anonymous poster hash: dcba8...26f

Skrevet

Positiv test her i gÄr!! Ikke bare svak, men klart positiv. MÄtte dere andre ogsÄ bli gravide fort :-)

Anonymous poster hash: dcba8...26f

Gratulerer!!

Skrevet

ae1hyw.jpg

Helt klart sterk der đŸŽ‰â€ïž SĂ„ spennende â˜ș

Skrevet

Helt klart sterk der đŸŽ‰â€ïž SĂ„ spennende â˜ș

Tusen takk! Litt surrealistisk, men nĂ„ flytter jeg over i termin-gruppene med termin 12/07/17đŸ‘đŸ» Lykke til alle dere andre

Skrevet

Noen som har erfaring. IKM 28/10 . Ingen positiv test mn heller ingen mens, tok siste test 6 dager over IKM. BlodprÞver hos legen pÄ torsdag og mÄ vente til mandag/tirsdag. Blir gal...

Skrevet

Noen som har erfaring. IKM 28/10 . Ingen positiv test mn heller ingen mens, tok siste test 6 dager over IKM. BlodprÞver hos legen pÄ torsdag og mÄ vente til mandag/tirsdag. Blir gal...

Da du hadde egglĂžsning kan bety at den ikkje var da men har kommen seinere. Mest sannsynlig.

Anonymous poster hash: 5b103...f8b

Skrevet

ae1hyw.jpg

Gratulerer!!😄😍

Hvordan fĂ„r du lagt inn bilde pĂ„ denne mĂ„ten?🙈 Har trĂžbbel med tinypic og skulle sĂ„ gjerne delt noen testbilder her inne selv.. 😉😂

Skrevet

Gratulerer!!😄😍

Hvordan fĂ„r du lagt inn bilde pĂ„ denne mĂ„ten?🙈 Har trĂžbbel med tinypic og skulle sĂ„ gjerne delt noen testbilder her inne selv.. 😉😂

Du laster opp pÄ tinypic og deler linken du fÄr opp som skal brukes i "forum"!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...