GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🩄✹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 DPO nĂ„, og fĂžler meg altsĂ„ sĂ„ RAR! Har et slags sug/kribling i magen, litt sĂ„nn som man har om man gru-gleder seg til noe liksom? Helt merkelig đŸ˜±đŸ˜‚ Ellers ingen symptomer gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sÄ mye EL-slim nÄ, men er sÄ "melkeaktig".. men tror jeg har hatt egglÞsning... noen som merker mer slim etter EL + dÄrlig hud (betent og litt smÄkviser)?? Merker ikke noe murring nÄ som jeg har gjort andre mnd. Samboeren har unngÄtt sex de siste dagene... men hÄper at det klaffet i helgen. Kanskje en liten runde fÞr natta nÄ!

Skrevet

Noen her som kjenner noen symptomer enda? IKM rundt den 30. her. Har Þmme brystvorter og mensmurringer med jevne mellomrom, ellers ingen merkbare symptomer pÄ dette tidspunktet. 

Anonymous poster hash: ca0d4...183
Skrevet

Jeg har sÄ mye EL-slim nÄ, men er sÄ "melkeaktig".. men tror jeg har hatt egglÞsning... noen som merker mer slim etter EL + dÄrlig hud (betent og litt smÄkviser)?? Merker ikke noe murring nÄ som jeg har gjort andre mnd. Samboeren har unngÄtt sex de siste dagene... men hÄper at det klaffet i helgen. Kanskje en liten runde fÞr natta nÄ!

Jeg har ogsÄ hatt en del utflod i det siste, melkeaktig som du sier. Men jeg har endel utflod jevnt og trutt, sÄ er usikker pÄ hvorvidt det faktisk er mer enn vanlig :-P FÞler den er hvitere enn vanlig da!

Skrevet

Ingen symptomer enda. Men hadde EL pÄ mandag, sÄ det er fortsatt veldig tidlig :P

Skrevet (endret)

IgĂ„r kveld hadde jeg sovnet ved siden av guttungen nĂ„r jeg skulle legge han... da jeg vĂ„knet halv time etter gikk jeg pĂ„ do ,og da var det en liten blod drĂ„pe i trusa. Kan dette vĂŠre den sĂ„kalte festeblĂždning? Rett etterpĂ„ begynte murring i mage og bak i korsryggen ... hadde ikke festeblĂždning med fĂžrstemann , men vet svangerskap kan vĂŠre forskjelligâ˜ș

Er 6 dpo idagđŸ™ŒđŸ»

Endret av Birdy30
Skrevet

IgĂ„r kveld hadde jeg sovnet ved siden av guttungen nĂ„r jeg skulle legge han... da jeg vĂ„knet halv time etter gikk jeg pĂ„ do ,og da var det en liten blod drĂ„pe i trusa. Kan dette vĂŠre den sĂ„kalte festeblĂždning? Rett etterpĂ„ begynte murring i mage og bak i korsryggen ... hadde ikke festeblĂždning med fĂžrstemann , men vet svangerskap kan vĂŠre forskjelligâ˜ș

Er 6 dpo idagđŸ™ŒđŸ»

SĂ„ spennende! Kan jo vĂŠre festeblĂždning ja. Hold oss oppdatert :)

Skrevet

Jeg er sÄ spent nÄ! 1 uke til jeg tÞr Ä teste, men jeg hÄper virkelig det klaffer nÄ assa.. er det flere enn meg som venter utÄlmodig pÄ litt symptomer (selv om det er altfor tidlig)..?

Skrevet

Jeg er sÄ spent nÄ! 1 uke til jeg tÞr Ä teste, men jeg hÄper virkelig det klaffer nÄ assa.. er det flere enn meg som venter utÄlmodig pÄ litt symptomer (selv om det er altfor tidlig)..?

Hvor mange DPO er du nÄ? Jeg har symptomer i form av melkehvit utflod, tretthet og Þmme nipler, men vet ikke om det er tilfeldig eller tilknyttet. Veldig spent selv, men vil ikke teste fÞr etter IKM :-) 

Skrevet

ble en dÄrlig innsats hos oss denne mnd, klaffer det nÄ har vi vÊrt heldige ! hÄper det gÄr bra for dere :D ! 

Skrevet

Jeg har IKM 30 OKT, sÄ tror jeg er 5DPO bare...

Skrevet

DÄrlig innsats her ogsÄ :P Ble bare en gang siden han jobber utenbys. Men det var pÄ EL dagen da,sÄ vi fÄr se.

Ingen symptomer enda, kun melkehvit utflod, men det trenger ikke vÊre et symptom. NÄ er jeg 6 DPO, men pga kort Lutealfase er IKM 27 nov. SÄ fÄr hÄpe wild yam hjelper pÄ det.

Skrevet

Begynner Ä merke litt sÄre nipler og energilÞshet.. det kan jo vÊre ganske generelle tegn, men hÄper virkelig det klaffer nÄ. Dette er 4ppt, og nÄ har jeg prÞvd Ä roe med stress og store fysiske pÄkjenninger (mosjonslÞp og hardtrening) for Ä se om det kan Þke sjansen min. Trodde dette skulle gÄ fortere da jeg ble gravid uten at bi prÞvde, pÄ p-piller, ved forrige svangerskap. Men ser ut til at baby nr2 lar vente pÄ seg. Etter denne termin-gruppa sÄ ser det ut til at termin (om jeg blir gravid nÄ) er midt i sommerferien (juli).. og forrige kom i juni, sÄ da fÄr vi se hva som skjer! Flere som prÞver pÄ barn Nr 2 nÄ?

Skrevet

Her prĂžves pĂ„ barn nr 2 ogsĂ„â˜ș IKM 29 oktober... hadde en liten drĂ„pe med blod 5 dpo om kvelden. Kanskje festeblĂždning?? Rett etterpĂ„ begynte det voldsomme murringer i mage og bak i rygg

Skrevet

Her prĂžves pĂ„ barn nr 2 ogsĂ„â˜ș IKM 29 oktober... hadde en liten drĂ„pe med blod 5 dpo om kvelden. Kanskje festeblĂždning?? Rett etterpĂ„ begynte det voldsomme murringer i mage og bak i rygg

Tok en billig strimmel test i formiddag pĂ„ gĂžy... er 8 dpo. Fikk en svak men rosa strekđŸ™ŒđŸ» HĂ„per det blir sterkere for hver dag mot IKM 29 oktober

Skrevet

Tok en billig strimmel test i formiddag pÄ gÞy... er 8 dpo. Fikk en svak men rosa strek HÄper det blir sterkere for hver dag mot IKM 29 oktober

Bilde ?

Anonymous poster hash: 5b103...f8b

Skrevet

NÄr har dere tenkt Ä teste? Her er IKM rundt den 28., men vet ikke om jeg skal vente til over IKM eller gÄ for fristelsen Ä teste fÞr.. :-)

Skrevet

Har hatt stikkinger ved underlivet de siste dagene, og Þm pÄ siden av brystene (under armhulen). Kan jo selvfÞlgelig bare vÊre pms, men hÄper jo det er symptomer :P

Kommer nok ikke til Ă„ teste fĂžr ikm, som er 27.

Skrevet

Tok en billig strimmel test i formiddag pĂ„ gĂžy... er 8 dpo. Fikk en svak men rosa strekđŸ™ŒđŸ» HĂ„per det blir sterkere for hver dag mot IKM 29 oktober

SĂ„ gĂžy! Krysser fingre for deg 😄

Skrevet

NÄr har dere tenkt Ä teste? Her er IKM rundt den 28., men vet ikke om jeg skal vente til over IKM eller gÄ for fristelsen Ä teste fÞr.. :-)

Er 11 DPO i morgen, sÄ er vel en viss fare for at jeg tester da, eller pÄ tirsdag :)

Skrevet

Ikm den 27 okt her, p.p 3, men denne gangen har jeg har hatt sykt Ăžmme bryster siden 2 dager etter el, helt bak i armhulene, sĂ„ Ăžmme at jeg vurder Ă„ sove med sports bh 🙊 Pleier ikke fĂ„ det fĂžr et par dager fĂžr ikm og ikke pĂ„ langt nĂŠr sĂ„ Ăžmme. Har ikke fĂ„tt noe kviser enda og det pleier alltid og komme et par ca uka fĂžr(klarer meg uten) og har igĂ„r og idag hatt mye stikkninger og murringer i livmora, mener Ă„ huske det var et tydelig tegn sist jeg var gravid (for 9 Ă„r siden 🙊) sĂ„ nĂ„ er jeg skikkelig spent 😜 FĂžles sĂ„ lenge til 27 Okt, for Ă„ teste 🙈

Skrevet

Ikm den 27 okt her, p.p 3, men denne gangen har jeg har hatt sykt Ăžmme bryster siden 2 dager etter el, helt bak i armhulene, sĂ„ Ăžmme at jeg vurder Ă„ sove med sports bh 🙊 Pleier ikke fĂ„ det fĂžr et par dager fĂžr ikm og ikke pĂ„ langt nĂŠr sĂ„ Ăžmme. Har ikke fĂ„tt noe kviser enda og det pleier alltid og komme et par ca uka fĂžr(klarer meg uten) og har igĂ„r og idag hatt mye stikkninger og murringer i livmora, mener Ă„ huske det var et tydelig tegn sist jeg var gravid (for 9 Ă„r siden 🙊) sĂ„ nĂ„ er jeg skikkelig spent 😜 FĂžles sĂ„ lenge til 27 Okt, for Ă„ teste 🙈

Helt like symptomer som jeg har :P

Vi fĂ„r krysse fingrene! 🙈

Skrevet

Åh vi har ikm samme dag Ă„, sĂ„ spennende 😁 Krydder fingera for oss â˜ș

Skrevet

Der er det rosa strekđŸ‘đŸŒ gratulerer!!

Anonymous poster hash: cd9cb...8b6

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...