Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har så mye EL-slim nå, men er så "melkeaktig".. men tror jeg har hatt eggløsning... noen som merker mer slim etter EL + dårlig hud (betent og litt småkviser)?? Merker ikke noe murring nå som jeg har gjort andre mnd. Samboeren har unngått sex de siste dagene... men håper at det klaffet i helgen. Kanskje en liten runde før natta nå!

Jeg har så mye EL-slim nå, men er så "melkeaktig".. men tror jeg har hatt eggløsning... noen som merker mer slim etter EL + dårlig hud (betent og litt småkviser)?? Merker ikke noe murring nå som jeg har gjort andre mnd. Samboeren har unngått sex de siste dagene... men håper at det klaffet i helgen. Kanskje en liten runde før natta nå!

Jeg har også hatt en del utflod i det siste, melkeaktig som du sier. Men jeg har endel utflod jevnt og trutt, så er usikker på hvorvidt det faktisk er mer enn vanlig :-P Føler den er hvitere enn vanlig da!

Igår kveld hadde jeg sovnet ved siden av guttungen når jeg skulle legge han... da jeg våknet halv time etter gikk jeg på do ,og da var det en liten blod dråpe i trusa. Kan dette være den såkalte festeblødning? Rett etterpå begynte murring i mage og bak i korsryggen ... hadde ikke festeblødning med førstemann , men vet svangerskap kan være forskjellig☺️

Er 6 dpo idag🙌🏻

Endret av Birdy30

Annonse

Igår kveld hadde jeg sovnet ved siden av guttungen når jeg skulle legge han... da jeg våknet halv time etter gikk jeg på do ,og da var det en liten blod dråpe i trusa. Kan dette være den såkalte festeblødning? Rett etterpå begynte murring i mage og bak i korsryggen ... hadde ikke festeblødning med førstemann , men vet svangerskap kan være forskjellig☺️

Er 6 dpo idag🙌🏻

Så spennende! Kan jo være festeblødning ja. Hold oss oppdatert :)

Jeg er så spent nå! 1 uke til jeg tør å teste, men jeg håper virkelig det klaffer nå assa.. er det flere enn meg som venter utålmodig på litt symptomer (selv om det er altfor tidlig)..?

Hvor mange DPO er du nå? Jeg har symptomer i form av melkehvit utflod, tretthet og ømme nipler, men vet ikke om det er tilfeldig eller tilknyttet. Veldig spent selv, men vil ikke teste før etter IKM :-) 

Anonymous poster hash: ca0d4...183

Dårlig innsats her også :P Ble bare en gang siden han jobber utenbys. Men det var på EL dagen da,så vi får se.

Ingen symptomer enda, kun melkehvit utflod, men det trenger ikke være et symptom. Nå er jeg 6 DPO, men pga kort Lutealfase er IKM 27 nov. Så får håpe wild yam hjelper på det.

Begynner å merke litt såre nipler og energiløshet.. det kan jo være ganske generelle tegn, men håper virkelig det klaffer nå. Dette er 4ppt, og nå har jeg prøvd å roe med stress og store fysiske påkjenninger (mosjonsløp og hardtrening) for å se om det kan øke sjansen min. Trodde dette skulle gå fortere da jeg ble gravid uten at bi prøvde, på p-piller, ved forrige svangerskap. Men ser ut til at baby nr2 lar vente på seg. Etter denne termin-gruppa så ser det ut til at termin (om jeg blir gravid nå) er midt i sommerferien (juli).. og forrige kom i juni, så da får vi se hva som skjer! Flere som prøver på barn Nr 2 nå?

Annonse

Her prøves på barn nr 2 også☺️ IKM 29 oktober... hadde en liten dråpe med blod 5 dpo om kvelden. Kanskje festeblødning?? Rett etterpå begynte det voldsomme murringer i mage og bak i rygg

Tok en billig strimmel test i formiddag på gøy... er 8 dpo. Fikk en svak men rosa strek🙌🏻 Håper det blir sterkere for hver dag mot IKM 29 oktober

Når har dere tenkt å teste? Her er IKM rundt den 28., men vet ikke om jeg skal vente til over IKM eller gå for fristelsen å teste før.. :-)

Anonymous poster hash: ca0d4...183

Er 11 DPO i morgen, så er vel en viss fare for at jeg tester da, eller på tirsdag :)

Ikm den 27 okt her, p.p 3, men denne gangen har jeg har hatt sykt ømme bryster siden 2 dager etter el, helt bak i armhulene, så ømme at jeg vurder å sove med sports bh 🙊 Pleier ikke få det før et par dager før ikm og ikke på langt nær så ømme. Har ikke fått noe kviser enda og det pleier alltid og komme et par ca uka før(klarer meg uten) og har igår og idag hatt mye stikkninger og murringer i livmora, mener å huske det var et tydelig tegn sist jeg var gravid (for 9 år siden 🙊) så nå er jeg skikkelig spent 😜 Føles så lenge til 27 Okt, for å teste 🙈

Ikm den 27 okt her, p.p 3, men denne gangen har jeg har hatt sykt ømme bryster siden 2 dager etter el, helt bak i armhulene, så ømme at jeg vurder å sove med sports bh 🙊 Pleier ikke få det før et par dager før ikm og ikke på langt nær så ømme. Har ikke fått noe kviser enda og det pleier alltid og komme et par ca uka før(klarer meg uten) og har igår og idag hatt mye stikkninger og murringer i livmora, mener å huske det var et tydelig tegn sist jeg var gravid (for 9 år siden 🙊) så nå er jeg skikkelig spent 😜 Føles så lenge til 27 Okt, for å teste 🙈

Helt like symptomer som jeg har :P

Vi får krysse fingrene! 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...