GĂ„ til innhold

IKM uke 43 🩄✹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg negativ pĂ„ "RFSU test tidlig test" men har ikke IKM fĂžr pĂ„ sĂžndag, sĂ„ kan fortsatt vĂŠre noe đŸ™đŸŒ

Absolutt fortsatt hÄp da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk ❀ Hvor lenge har dere prĂžvd?

Sluttet pĂ„ p-pille i august, sĂ„ det ble 3 forsĂžk pĂ„ oss fĂžr den satt 😊 Hvor lenge har dere prĂžvd?

Skrevet

Klarte ikke helt Ă„ stole pĂ„ den lille rosa i streken i gĂ„r, men nĂ„ er jeg ikke i tvil! Gleder meg til Ă„ fortelle mannen nĂ„r har kommer hjem fra jobb i ettermiddag 😍🎉

2a1elz.jpg

Gratulerer 😍

Skrevet (endret)

ÄÄÄÄh merker jeg har sÄ innmari lyst til at det klaffer nÄ. Gratulerer igjen til dere med positiv test. Jeg mÄ nok vente noen dager til. Forrige gang jeg var gravid sÄ mÄtte jeg vente 10DPO fÞr jeg fikk noe strek pÄ testen. SÄ da blir det i denne runden fÞrst pÄ fredag.. SÄ fÄr vel holde hode opptatt med noe annet sÄ lenge. Men er inne pÄ siden her hele tiden dfor Ä se hvordan det gÄr med dere.

Endret av Oslostjerne
Skrevet

Her jeg negativ pĂ„ "RFSU test tidlig test" men har ikke IKM fĂžr pĂ„ sĂžndag, sĂ„ kan fortsatt vĂŠre noe đŸ™đŸŒ

Jeg fikk ogsÄ negativ billigtest med hette da jeg testet i dag tidlig, men er jo ikke helt sikker pÄ nÄr EL var - sÄ en kan jo fortsatt hÄpe. Selvom mensmurringene har tatt seg opp i gÄr og i dag, sÄ kan likevel vÊre at det gÄr mot TR. Hadde noe som kunne minne om festeblÞdning pÄ lÞrdag, sÄ var kanskje tidlig Ä teste i dag? Har masse melkehvit utflod..SÄ i tvil altsÄ! :-/

Skrevet

Er det flere som skal teste imorgen tidlig? Tenkte jeg skulle prĂžve:-)

Skrevet

Testet NEG i dag, sĂ„ tror jeg venter 2 dager 😜😬 men vil gjerne egentlig.. lykke til!

Skrevet

Testet NEG i dag, sĂ„ tror jeg venter 2 dager 😜😬 men vil gjerne egentlig.. lykke til!

Jeg testet ogsÄ negativ i dag. Har du symtomer pÄ gravid eller TR enda? NÄr er din IKM?

Anonymous poster hash: ca0d4...183

Skrevet

Hvor mange DPO er dere da? I morgen er jeg 9DPO. Usikker om jeg skal vente til torsdag.

Skrevet (endret)

Masse lykke til med testingen, dere :D ! 

Endret av Vinterugle
Skrevet

Sluttet pĂ„ p-pille i august, sĂ„ det ble 3 forsĂžk pĂ„ oss fĂžr den satt 😊 Hvor lenge har dere prĂžvd?

Slutta Ă„ hoppe av i svingen i aug, men slutta pĂ„ pilla for et Ă„r siden đŸ€”

Skrevet

Jeg har ikm 30 OKT.

Har noen i samme bÄt fÄtt positiv test?

Jeg har ingen pms symptomer(har vanligvis det),og ingen gravid symptomer.

Skrevet

Jeg testet ogsÄ negativ i dag. Har du symtomer pÄ gravid eller TR enda? NÄr er din IKM?

NEG i dag ogsÄ.. IKM er 30, litt usikker pÄ egglÞsning, men er vel 9-10DPO i dag.

Skrevet

Jeg har ikm 30 OKT.

Har noen i samme bÄt fÄtt positiv test?

Jeg har ingen pms symptomer(har vanligvis det),og ingen gravid symptomer.

Har hatt veldig Ăžmme pupper, men ikke noe spesielt annet. Jeg har IKM 30/10

Skrevet

Jeg har tatt test idag. Den var negativ. SkjĂžnner ikke noe av det her syklus greiene.. *frustrert*

Skrevet

Har hatt veldig Ăžmme pupper, men ikke noe spesielt annet. Jeg har IKM 30/10

Har du testet enda?

Skrevet

Min 3 pp. Hvor mange er dere pĂ„?😊

Skrevet

5 pp her! :)

Skrevet

Har du testet enda?

Ja, men har til nÄ (i dag og i gÄr) testet negativt :(

Skrevet (endret)

Her er det 4pp â˜ș Endret av Oslostjerne
Skrevet

Negativ test i dag 10dpo. SÄ fÄr se om tr kommer, hvis ikke fÄr jeg teste igjen om et par dager.

Skrevet

Jeg kjenner pÄ mensmurringer flere ganger daglig, og har gjort det de siste tre-fire dagene. FÞles ut som TR er rett rundt hjÞrnet, men enda har ikke en drÄpe kommet (heldigvis). Det jeg derimot har masse av er melkehvit utflod, det har jeg igrunn hatt lenge. Selv med to negative tester lever jeg i et svakt hÄp, sÊrlig med tanke pÄ den lille bloddrÄpen jeg opplevde pÄ lÞrdag. Kaanskje det var festeblÞdning. Skal ikke si jeg er veldig opptimistisk, for det kjennes virkelig ut som TR forbereder sin ankomst  :forvirret: Noen som har det pÄ lignende vis?

Skrevet

Jeg kjenner pÄ mensmurringer flere ganger daglig, og har gjort det de siste tre-fire dagene. FÞles ut som TR er rett rundt hjÞrnet, men enda har ikke en drÄpe kommet (heldigvis). Det jeg derimot har masse av er melkehvit utflod, det har jeg igrunn hatt lenge. Selv med to negative tester lever jeg i et svakt hÄp, sÊrlig med tanke pÄ den lille bloddrÄpen jeg opplevde pÄ lÞrdag. Kaanskje det var festeblÞdning. Skal ikke si jeg er veldig opptimistisk, for det kjennes virkelig ut som TR forbereder sin ankomst :forvirret: Noen som har det pÄ lignende vis?

Ja ganske likt her. Har egentlig hatt litt av og pÄ murringer siden el. Og de siste dagene fÞles det ut som jeg er stÞl i livmoren. Ikm er i morgen, sÄ fÄr se hva som skjer.

Skrevet

Jeg kjenner pÄ mensmurringer flere ganger daglig, og har gjort det de siste tre-fire dagene. FÞles ut som TR er rett rundt hjÞrnet, men enda har ikke en drÄpe kommet (heldigvis). Det jeg derimot har masse av er melkehvit utflod, det har jeg igrunn hatt lenge. Selv med to negative tester lever jeg i et svakt hÄp, sÊrlig med tanke pÄ den lille bloddrÄpen jeg opplevde pÄ lÞrdag. Kaanskje det var festeblÞdning. Skal ikke si jeg er veldig opptimistisk, for det kjennes virkelig ut som TR forbereder sin ankomst :forvirret: Noen som har det pÄ lignende vis?

Ja jeg har det oxo pÄ samme mÄte.. venter i spenning. Men det er IKM fÞrst pÄ sÞndag her, sÄ jeg beholder hÄpet en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...