Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååååh merker jeg har så innmari lyst til at det klaffer nå. Gratulerer igjen til dere med positiv test. Jeg må nok vente noen dager til. Forrige gang jeg var gravid så måtte jeg vente 10DPO før jeg fikk noe strek på testen. Så da blir det i denne runden først på fredag.. Så får vel holde hode opptatt med noe annet så lenge. Men er inne på siden her hele tiden dfor å se hvordan det går med dere.

Endret av Oslostjerne

Her jeg negativ på "RFSU test tidlig test" men har ikke IKM før på søndag, så kan fortsatt være noe 🙏🏼

Jeg fikk også negativ billigtest med hette da jeg testet i dag tidlig, men er jo ikke helt sikker på når EL var - så en kan jo fortsatt håpe. Selvom mensmurringene har tatt seg opp i går og i dag, så kan likevel være at det går mot TR. Hadde noe som kunne minne om festeblødning på lørdag, så var kanskje tidlig å teste i dag? Har masse melkehvit utflod..Så i tvil altså! :-/

Annonse

Testet NEG i dag, så tror jeg venter 2 dager 😜😬 men vil gjerne egentlig.. lykke til!

Jeg testet også negativ i dag. Har du symtomer på gravid eller TR enda? Når er din IKM?

Anonymous poster hash: ca0d4...183

Annonse

Jeg kjenner på mensmurringer flere ganger daglig, og har gjort det de siste tre-fire dagene. Føles ut som TR er rett rundt hjørnet, men enda har ikke en dråpe kommet (heldigvis). Det jeg derimot har masse av er melkehvit utflod, det har jeg igrunn hatt lenge. Selv med to negative tester lever jeg i et svakt håp, særlig med tanke på den lille bloddråpen jeg opplevde på lørdag. Kaanskje det var festeblødning. Skal ikke si jeg er veldig opptimistisk, for det kjennes virkelig ut som TR forbereder sin ankomst  :forvirret: Noen som har det på lignende vis?

Jeg kjenner på mensmurringer flere ganger daglig, og har gjort det de siste tre-fire dagene. Føles ut som TR er rett rundt hjørnet, men enda har ikke en dråpe kommet (heldigvis). Det jeg derimot har masse av er melkehvit utflod, det har jeg igrunn hatt lenge. Selv med to negative tester lever jeg i et svakt håp, særlig med tanke på den lille bloddråpen jeg opplevde på lørdag. Kaanskje det var festeblødning. Skal ikke si jeg er veldig opptimistisk, for det kjennes virkelig ut som TR forbereder sin ankomst :forvirret: Noen som har det på lignende vis?

Ja ganske likt her. Har egentlig hatt litt av og på murringer siden el. Og de siste dagene føles det ut som jeg er støl i livmoren. Ikm er i morgen, så får se hva som skjer.

Jeg kjenner på mensmurringer flere ganger daglig, og har gjort det de siste tre-fire dagene. Føles ut som TR er rett rundt hjørnet, men enda har ikke en dråpe kommet (heldigvis). Det jeg derimot har masse av er melkehvit utflod, det har jeg igrunn hatt lenge. Selv med to negative tester lever jeg i et svakt håp, særlig med tanke på den lille bloddråpen jeg opplevde på lørdag. Kaanskje det var festeblødning. Skal ikke si jeg er veldig opptimistisk, for det kjennes virkelig ut som TR forbereder sin ankomst :forvirret: Noen som har det på lignende vis?

Ja jeg har det oxo på samme måte.. venter i spenning. Men det er IKM først på søndag her, så jeg beholder håpet en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...