Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere testet etter eggløsning før?? Nå er det som sagt 4 ppt, så vurderer å teste.. men har ingen erfaring med dette da vi forrige gang ble gravid på p-pille..

Jeg har testet for EL de to første PP. Mest fordi jeg var nysgjerrig på om kroppen gjorde som den skulle etter p-pilleslutt. Lurer litt på om jeg skal droppe det denne PP. Det er faktisk litt stressende å måtte teste hver dag, kanskje to ganger tilogmed. Har brukt sånne strimler fra billige tester. De gjør jobben altså, men om du kjenner EL på kroppen eller symptomer ville jeg nok droppet det styret :)

Annonse

Her er i alle fall EL på vei! Har skikkelig spreng og ømhet ved høyre eggstokk. Au! 😵 Et par dager før forventet, men ettersom jeg bestemte meg for å ikke teste denne måneden får jeg vel leve med at det kom som en overraskelse :P Flere som er i gang med EL?

Jeg bruker EL tester. Tredje gang denne perioden. Begynte i går! Denne perioden skal jeg ta Wild Yam etter EL så ekstra viktig å vite når den kommer.

Blir spennende å høre hvordan det går med Wild Yam! Lyst til å teste det selv neste PP om det ikke klaffer denne gangen.

Har hatt såpass vondt i dag at nysgjerrigheten tok overhånd. Testa for EL da jeg kom hjem, og Boom! Mer positiv test skal du leite lenge etter 😂 Nå er smertene plutselig helt borte også. Så da ble det EL 3 dager tidligere enn forventet faktisk?!

Annonse

Jeg tror jeg har eggløsning nå ja.. mye EL-slim.. men forventet EL var ikke før i helgen.. så vi går prøve litt gjennom hele uken! 🙏🏼 Håper virkelig det klaffer snart her...

Når el slimet er vekke har el vert.

Anonymous poster hash: 5b103...f8b

Så rart.. da er syklusen min helt annerledes en "kalkulatoren" viser.. kanskje ikke så rart det ikke har klaffet ennå? Da må vi ha litt sengekos i dag oxo da 😍

Min er også annerledes enn "kalkulatoren" denne måneden. Bare å humpe i vei for å være på den sikre siden 😂😍

Melder meg inn her jeg☺️ IKM 29-30 oktober ca. Fikk positiv eggløsning igår kveld og idag👍🏻 Vært veldig støl i livmoren og kjennes ut som menssmerter. Askjer lagt idag og satser på at det blir ikveld også pluss imorgen🙌🏻

Da fikk jeg positiv EL test i går også, så da er EL vel i dag. Fikk kun lagt inn aksjer i går, da mannen jobber utenbys, så får håpe det holder! På onsdag begynner jeg med Wild Yam, så det blir spennende :P

Hvordan ligger dere andre an?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...