Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hvor viktig er sex i et forhold for dere? Hva er "dealbreaker" for dere ift. sex når dere er gift/samboer? Hva skal til før dere eventuelt forlater en partner som hele tiden avviser? Og er det noen her som lever i åpne forhold fordi deres mann/samboer er aseksuell? Anonymous poster hash: 78d59...a62
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Svært viktig. Jeg hadde ALDRI gått inn i et forhold med en aseksuell person. Anonymous poster hash: 7cd4a...af4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Dealbreaker er nå når jeg måtte mase hele tiden etter sex. Tigge , be , ha forhåpninger når han endelig kanskje kunne seg å ha sex, for så å bli avvist. Gud som jeg er glad at jeg ble kvitt han der. Og stakkars ho som overtok. Gjetter hun har skrevet her inne mange mange ganger i frustrasjon og kanskje det er deg som overtok min? Aldri mer. Glad jeg har en hvor jeg slipper å mase Anonymous poster hash: a21cd...157
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Dealbreaker er nå når jeg måtte mase hele tiden etter sex. Tigge , be , ha forhåpninger når han endelig kanskje kunne seg å ha sex, for så å bli avvist. Gud som jeg er glad at jeg ble kvitt han der. Og stakkars ho som overtok. Gjetter hun har skrevet her inne mange mange ganger i frustrasjon og kanskje det er deg som overtok min? Aldri mer. Glad jeg har en hvor jeg slipper å mase Anonymous poster hash: a21cd...157 Samme situasjon her, og nei, jeg tror ikke at jeg overtok din, for han har ikke hatt samboer før meg. Anonymous poster hash: 78d59...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå