Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Er egentlig veldig mørk blond, men etter diverse eksperimentering for å finne en farge jeg liker er det nå litt utvaska rødbrunt/gyllent. Ønsker meg blond igjen, har vært det før. Skal til frisøren på onsdag og tenker å be om kalde lyse striper, men kan det blir fint eller vil det bare blir helt ginger med lyse striper blanda med det rødbrune/nesten litt gulaktige? Hva tror dere? Anonymous poster hash: 84fdc...b1b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg hadde rødt hår i våres, hjemmefarge. Var veldig mye varme toner i den rødfargen. Begynte med striper hos frisøren, ble ikke carrot top Men det måtte tones en del, så lenge du sier ifra at du vil ha kald farge klarer de å fikse det Anonymous poster hash: be1ac...5a8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg hadde rødt hår i våres, hjemmefarge. Var veldig mye varme toner i den rødfargen. Begynte med striper hos frisøren, ble ikke carrot top Men det måtte tones en del, så lenge du sier ifra at du vil ha kald farge klarer de å fikse det Anonymous poster hash: be1ac...5a8 Å jeg håper det! Så du ble fornøyd? Så du blond ut? hehe Anonymous poster hash: 84fdc...b1b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Å jeg håper det! Så du ble fornøyd? Så du blond ut? hehe Anonymous poster hash: 84fdc...b1b Jeg stripa bare 40% i første omgang, så nei Men var fornøyd. Andre gangen stripa jeg enda mer, og da ble jeg blond, tredje gangen bleika jeg hele håret, og da ble jeg veldig lys Legg i så mye striper som mulig om du vil bli lys er mitt tips Anonymous poster hash: be1ac...5a8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg stripa bare 40% i første omgang, så nei Men var fornøyd. Andre gangen stripa jeg enda mer, og da ble jeg blond, tredje gangen bleika jeg hele håret, og da ble jeg veldig lys Legg i så mye striper som mulig om du vil bli lys er mitt tips Anonymous poster hash: be1ac...5a8 Ja, får nok be om striper over det hele! Takk for svar Anonymous poster hash: 84fdc...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå