Gå til innhold

Tror dere dette kan bli fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig veldig mørk blond, men etter diverse eksperimentering for å finne en farge jeg liker er det nå litt utvaska rødbrunt/gyllent. Ønsker meg blond igjen, har vært det før. Skal til frisøren på onsdag og tenker å be om kalde lyse striper, men kan det blir fint eller vil det bare blir helt ginger med lyse striper blanda med det rødbrune/nesten litt gulaktige?

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 84fdc...b1b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde rødt hår i våres, hjemmefarge. Var veldig mye varme toner i den rødfargen. Begynte med striper hos frisøren, ble ikke carrot top :) Men det måtte tones en del, så lenge du sier ifra at du vil ha kald farge klarer de å fikse det :)

Anonymous poster hash: be1ac...5a8

Skrevet

Jeg hadde rødt hår i våres, hjemmefarge. Var veldig mye varme toner i den rødfargen. Begynte med striper hos frisøren, ble ikke carrot top :) Men det måtte tones en del, så lenge du sier ifra at du vil ha kald farge klarer de å fikse det :)

Å jeg håper det! Så du ble fornøyd? Så du blond ut? hehe :)

Skrevet

Å jeg håper det! Så du ble fornøyd? Så du blond ut? hehe :)

Jeg stripa bare 40% i første omgang, så nei :P Men var fornøyd. Andre gangen stripa jeg enda mer, og da ble jeg blond, tredje gangen bleika jeg hele håret, og da ble jeg veldig lys :P

Legg i så mye striper som mulig om du vil bli lys er mitt tips :)

Skrevet

Jeg stripa bare 40% i første omgang, så nei :P Men var fornøyd. Andre gangen stripa jeg enda mer, og da ble jeg blond, tredje gangen bleika jeg hele håret, og da ble jeg veldig lys :P

Legg i så mye striper som mulig om du vil bli lys er mitt tips :)

Ja, får nok be om striper over det hele! Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...