Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Venninnen min har havna litt utpå. Etter at hun ble single oppretta hun profil på flere datingsider. Hun er egentlig ute etter kjæreste, men svært mange menn der er egentlig bare ute etter sex. Hun "Møtte" en der som var klar på at han hadde lyst på henne, men det var det - og det viste seg at han var gift. Akkurat da var hun litt i Beit for penger og tilbø seg å ligge med ham for middag og tusen kroner. Sånn har det fortsatt, med den mannen og flere. Jeg sier hun må kutte ut dette men hun sliter fordi hun har blitt avhengig av pengene... Hva kan jeg si? Er det egentlig lov det hun gjør!? Anonymous poster hash: 11c73...5f5
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Prostitusjon er ulovlig i Norge. Anonymous poster hash: b8bad...0b1
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Det er lov å selge sex, men det er ikke lov å kjøpe! Anonymous poster hash: 3a247...26f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Er det ikke sånn i Norge at det er lovlig å selge sex, men ulovlig å kjøpe? Hun har jo blitt prostituert, hva tenker hun om det ordet da? Anonymous poster hash: d01f8...2dd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Det er lov å selge sex. Men, må jo betale skatt hvis det blot snakk om store beløp etterhvert b Anonymous poster hash: 39735...9d7
Fandens Oldemor Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg vet at jeg burde være sjokkert over at hun selger seg, men jeg ble egentlig mest sjokkert over at hun gjør det for en tusenlapp?! Vet ikke hva man kan gjøre med sånt, kanskje hjelpe henne med å skaffe en mer stueren deltidsjobb.
MammantilNurket Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Jeg vet at jeg burde være sjokkert over at hun selger seg, men jeg ble egentlig mest sjokkert over at hun gjør det for en tusenlapp?! Vet ikke hva man kan gjøre med sånt, kanskje hjelpe henne med å skaffe en mer stueren deltidsjobb. Enig med Ms. M.Snakk om å underprise. Ødelegger markedet, da. Få henne i det minste til å sette opp timesprisen. Endret 3. oktober 2016 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå