Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Skal dit i høstferien sammen med tre venninner😊 Ingen av oss har vært der tidligere og vi reiser dit mest pga billig flybillett egentlig😄 Men vil jo gjerne få mest mulig ut av turen når vi først drar😊 Så er det noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 40989...c81
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Ingen tips men vær forberedt på et surt folkeslag!! Ødels store drler sv turen når alle over alt var så sure🙄🤔 Anonymous poster hash: ee96e...428
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Hvis dere er glad i shopping så er det utrolig mange kjekke shoppingsentre rundt om i Riga. Galerija centrs har en god del kjekke butikker og ligger i gamle byen. Ellers er det mange fler som du kan ta ein liten taxi tur til. Ellers vet jeg det skal være en burlesque club ikke langt fra gamlebyen, men husker ikke helt hvor den ligger. Ellers har jeg ikke så mye å anbefale da jeg kun har vært der på shoppingtur Anonymous poster hash: 15505...31d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Var nylig i Riga, ble oppriktig skuffet av byen. En dag var mer enn nok, desverre. Markedshallene var koselig, det vil jeg anbefale. Var også utrolig koselig på toppen av Radisson? hotellet, vakker utsikt Ellers har jeg ikke så mye å anbefale, bortsett fra at dere burde dra tidlig ute å spise. Er dere heldig å se en koselig restaurant, dra innom. Vi prøvde å finne en koselig restaurant, men lyktes ikke. Ente opp med å spise en uromantisk middag på ei kina-sjappe kl. 23.00 fordi vi ikke fant noe mat som fristet. Og vi er ikke kresne heller. Så jeg ble skuffet, orker aldri dra tilbake. men god tur, håper dere får en bedre opplevelse enn vi hadde Anonymous poster hash: 6b12e...e18
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg synes Riga var en fin by. Gamlebyen var nydelig, var innom et museum der. Og en kirke/tårn med utsikt over hele byen. Drinker på toppen av Sas hotellet. Dyrepark. Og billig shopping. Anonymous poster hash: 8f7f8...002
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Tusen takk for svar😀👍 Anonymous poster hash: 40989...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå