Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg begynner i ny jobb og gru gleder meg. Håper kollegaene mine er ok og at stemningen er god. Hva tenker dere er viktig å tenke på mtp ny jobb? Jeg skal være gruppeleder for 7 stk. Anonymous poster hash: 84c4e...8f4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Gratulerer med ny jobb Vær deg selv, vær åpen og lyttende siden du er ny. Vet ikke hva det vil innebære at du er gruppeleder, men tenker det er greit å gi kollegaene dine inntrykk av at dere jobber sammen, at de kan komme til deg om det er utfordringer, og også at du vil trenge litt tid på å komme helt inn i de nye rutinene. Du vet sikkert mer enn meg om akkurat det. Vis også at du er interessert i arbeidsstedet og oppgavene, og still spørsmål, ikke bare lytt. Anonymous poster hash: cad24...f1a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Det som er litt godt er at hele gruppen med kollegaer er nye. Men jeg kjenner at jeg nok må være ekstra forbredt mtp at jeg er lederen dere. (Vi skal jobbe i bolig med ungodmmer, vi er miljøarbeidere/miljøterapauter.) HI Anonymous poster hash: 84c4e...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå