Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Kjente ingen svie eller smerte Anonymous poster hash: 0e769...a29
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Hemoride eller fissur kanskje? Anonymous poster hash: f47a4...804
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Det er jo helt umulig for noen her inne å vite. Men det kan være noe så enkelt som en innvendig hemoride eller en liten rift Anonymous poster hash: ff318...725
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Har du hatt hard mage, presset mye er det ikke uvanlig. Regner med det er friskt blod? Å få små rifter er ikke unormalt. Du kam ha hemoroider feks. Er det litt blod eller mye? Jeg har ofte hatt litt blod og jeg sliter ofte med treg mage. Om dette er helt nytt og skjer flere ganger over kort tid ville jeg oppsøkt lege for sikkerhetsskyld. Anonymous poster hash: 9b788...2ca
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Friskt blod kan man se an litt, men om det er gammelt blod skal de sjekkes ved første gang Anonymous poster hash: c561d...975
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg har ofte små rifter, og dermed friskt blod på papiret. Men aldri i mengder, mer som å tørke er skrubbsår. Det er aldri ømt/vondt/sårt hos meg første gangen, men jeg kjenner det når jeg må på do neste gang. Men om det er mørkt blod, eller mye, eller du er noe som helst usikker, så ville jeg vurdert en telefon til legen i morgen. Jeg har svært lav terskel på telefon til lege/legevakt. Anonymous poster hash: 07e96...454
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Blod i avf skal alltid undersøkes. Kontakt lege i morgen. Anonymous poster hash: b1b4e...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå