Gå til innhold

Må du opp om natta for å tisse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er du?

Jeg blir gal. Etter jeg ble 37 har dette økt på. Nå våkner jeg ett/to hver natt og er helt sprengt.

Jeg har alltid hatt "festblære"

Ikke noe galt med meg heller, vært hos legen.

Jeg er bare i ferd med å bli gammel. 😱

Anonymous poster hash: 18119...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og. Er blitt 44 (hjelp) og er oppe hver natt. Mannen mener det er bare å legge seg ned igjen og glemme at man må men det er ikke sjans. Holder på å tisse på meg.

Anonymous poster hash: c72ec...49c

Skrevet

Nei. Er 34 😊 2 barn.

Anonymous poster hash: ad395...911

Skrevet

Ja og Nei, aldri i hverdagen,men hver natt til lørdag og søndag 

Skrevet

Jeg måtte det da jeg var over 100 kg og lå på vippen til å ha diabetes 2. Så tok jeg slankeoperasjon og ble kvitt både overvekt og begynnende diabetes og nattlige dobesøk.

Trenger ikke være alderen, sjekk heller blodsukker hos lege.

Anonymous poster hash: 97d0c...1f0

Skrevet

Meg over, er 40 år. Operasjonrn ble tatt for 3.5 år siden.

Skrevet

Jeg måtte det da jeg var over 100 kg og lå på vippen til å ha diabetes 2. Så tok jeg slankeoperasjon og ble kvitt både overvekt og begynnende diabetes og nattlige dobesøk.

Trenger ikke være alderen, sjekk heller blodsukker hos lege.

Som jeg skrev så har jeg vært hos legen.

HI

Skrevet

Jeg og. Er blitt 44 (hjelp) og er oppe hver natt. Mannen mener det er bare å legge seg ned igjen og glemme at man må men det er ikke sjans. Holder på å tisse på meg.

Anonymous poster hash: c72ec...49c

Samme her. Føler meg helt sprengt. Og sitter en evighet føler jeg på do. Vil jo bare legge meg under den varme dyna igjen men den renner og renner. 😳

Skrevet

45 år, født fire barn og må bare tisse hvis jeg blir vekket av andre ting.

Anonymous poster hash: d8b9b...1aa

Skrevet

Jeg er oppe hvertfall to ganger hver eneste natt. Har hatt det slik så lenge jeg kan huske... helt fra barndommen tror jeg.

Kan slå til med en hel natt søvn et par ganger i året, og det er aldeles nydelig. ..

Anonymous poster hash: 285a0...40e

Skrevet

Nei, er ikke oppe om natten, da må jeg ha drukket langt mer enn en halv liter vann rett før jeg har lagt meg. Er 46 år.

Vet flere som har sluttet å stå opp om natten etter å ha tatt noen akupunkturbehandlinger, så kanskje verdt et forsøk.

Anonymous poster hash: ccac4...78b
Skrevet

Nå er jeg gravid så er oppe 3-5 ganger hver natt. Men før svangerskapet var jeg oppe minst en gang per natt for å tisse. Det begynte jeg med etter at jeg fikk første barnet for 11 år siden.

Anonymous poster hash: ebccc...361

Skrevet

Nå er jeg gravid så er oppe 3-5 ganger hver natt. Men før svangerskapet var jeg oppe minst en gang per natt for å tisse. Det begynte jeg med etter at jeg fikk første barnet for 11 år siden.

Er 31 år forresten.

Skrevet

Nei aldri. Er 40 og har tre barn.

Anonymous poster hash: 0600b...e0e

Skrevet

Nei aldri, er 42 år og har fire barn

Anonymous poster hash: 7ca49...96f

Skrevet

Nei, aldri. Jeg er 38 og har to barn. Da jeg var gravid, måtte jeg opp ca to ganger pr, natt

Skrevet

Nei. Måtte opp og tisse i starten og slutten av alle graviditeter, men ikke til vanlig. 40 år, født tre barn.

Anonymous poster hash: d4432...e45

Skrevet

Ja, etter to fødsler har selskapsblæra mi endret seg totalt. Til tider føler jeg at jeg må på do i ett. Om natta må jeg opp alt fra 1-3 ganger. Har også vært hos legen og sykehuset for sjekk, men de fant ingenting galt med meg.

Jeg trente bekkenet begge gangene etter fødselen, og ifølge gynekologen på sykehuset så var det "stramt" nok.

Anonymous poster hash: fe3cd...525

Skrevet

Er som oftest 1 gang på do. Er 39 år. Har ikke tid til å drikke så mye presten, så jeg drikker mye på kvelden. Er nok derfor.

Skrevet

23 år. Jeg har overaktiv blære. I løpet av et døgn har jeg vært å Rissa 42 ganger. 10 ganger på natten. det er helt jævlig å ha det sånn. Har vært hos en urolog (alt var fint) har også vært å sjekket nyrene med alt var OK der å..

Går på medisiner som skal hjelpe meg så jeg slipper å gå på do så mange ganger(men det funker ikke så mye, kanskje litt)

Anonymous poster hash: a1fed...b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...