Gå til innhold

Søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får andremann om ca fire måneder. Det er rundt bursdagen til førstemann. Førstemann blir 2 år. Er det lurt med søskenvogn? Er det i det hele tatt nødvendig?  Hvilken vogn vil dere eventuelt anbefale?

Jeg må belage meg på en del turer med begge to alene. Ser for meg at det kanskje blir mye styr med 2-åringen og vognen samtidig. Tenker på henting og bringing i bhg, turer i helger, turer med hunden. Vi må ut å gå ganske ofte. 

Anonymous poster hash: cc283...284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har phil &teds. Helt strålende. Vanlig sportsvogn/bagvogn når du trenger det, søskenvogn når du trenger det.

Kjøpte den på finn for 1000kr. Så var ikke den store investeringen, men definitivt godt brukt av oss.

Anonymous poster hash: 3e2ef...1a1

Skrevet

Anbefaler absolutt søskenvogn! Våre er litt tettere enn dine, men vil tro du får bruk for vogn til begge en stund til. Hadde tfk tvillingvogn da minste var baby, solgte den da han var ca ett, og angret som en hund etter noen runder til og fra barnehage hvor eldste nektet å bruke søskenbrettet...har phil and teds nå og det er et av de beste kjøpene jeg har gjort! brukes masse, og tåler overraskende mye!

Anonymous poster hash: ef12f...a08

Skrevet

Bugaboo Donkey virker jo kjekk som søskenvogn. Da kan man bruke samme vogna om man har ett eller to barn med seg.

Anonymous poster hash: 6b31e...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...