Gå til innhold

Londontips med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 12 år. Les Miserables er det eneste vi har bestemt😊

Anonymous poster hash: eecd3...0d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Top shop, Abercrombie, Victorias Secret er butikker jeg tror ungdommen vil like.

Ellers er det et sted som heter Sketch som har afternoon tea, som skal være fint, dette får du så klart mange steder.

Ville også besøkt Tate modern og Naturhistorisk museum.

Skrevet

London Dungeon

Harry Potter studios

Skrevet

Top shop, Abercrombie, Victorias Secret er butikker jeg tror ungdommen vil like.

Ellers er det et sted som heter Sketch som har afternoon tea, som skal være fint, dette får du så klart mange steder.

Ville også besøkt Tate modern og Naturhistorisk museum.

Vi rekker bare ett museum, hvilket vil du anbefalt? Butikkene har hun full kontroll på og har skrevet liste😉

Skrevet

Camden!

Der har vi vært før, men takk for svar.

Skrevet

Albert og Victoria museum.

Skrevet

Vi rekker bare ett museum, hvilket vil du anbefalt? Butikkene har hun full kontroll på og har skrevet liste😉

Tate modern😊

Anonymous poster hash: d6f3d...cf3

Skrevet

Jeg ville også tatt Tate Modern.

Der har de en cafe i en av de øverste etasjene med flott utsikt.

De har også en super museumsbutikk.

Skrevet

British museum

Anonymous poster hash: 6a7cf...2c1
Skrevet

Takk:)

Skrevet

Akvariet

London Zoo

London Eye

Hamley's

British Museum

Camden Market

"Vampyrkirkegården" i Hampstead Heath

Peter Pan-treet i Hyde Park

Museum of Moving Image

Skrevet

Der har vi vært før, men takk for svar.

Kan man bli ferdig med Camden, altså?😜 Jeg er i london med barna 2-3 ganger i året, og Camden er fast innslag (ikke bare markedet, men også området rundt). British Museum er også en favoritt hos historiegeeken på 10 :)

Skrevet

Kan man bli ferdig med Camden, altså? Jeg er i london med barna 2-3 ganger i året, og Camden er fast innslag (ikke bare markedet, men også området rundt). British Museum er også en favoritt hos historiegeeken på 10 :)

Så heldige barna dine er! Hva annet pleier dere å gjøre?

Skrevet

harry Potter studios og lion king

Anonymous poster hash: 0deca...374
Skrevet

harry Potter studios og lion king

Selv om dere skal på én musikal allerede, hadde jeg også gått på Lion King. Det er noe av det mest fantastiske jeg har sett, bare helt ufattelig bra både musikk og koreografi og ikke minst kulisser og kostymer. Sjekk her:

Skrevet

Vi så Lion King sist! Helt fantastisk opplevelse. 4 gang vi er i London hun og jeg, stas med noe nytt hver gang. Har vært på alle "turistfellene" og vil prøve noe annet. Hun er veldig fascinert av historien om Anne Boleyn og Henrik VIII.

Skrevet

Vi så Lion King sist! Helt fantastisk opplevelse. 4 gang vi er i London hun og jeg, stas med noe nytt hver gang. Har vært på alle "turistfellene" og vil prøve noe annet. Hun er veldig fascinert av historien om Anne Boleyn og Henrik VIII.

Ja, London er en sånn by man bare kan besøke igjen og igjen og aldri gå lei av!

Min eldste datter så forresten les Miserables i London med besteforeldrene da hun var 12, og hun elsket den og ble veldig opptatt av den historien etterpå (leste boka osv). God tur!

Skrevet

Utenom tema, men kan jeg spørre hvilket hotell dere velger? Skal også dra med min sønn og ønsker et som ligger sentralt (gangavstand til "noe") og i nærheten av undergrundstasjon. Har tidligere bodd på st.giles og egentlig fornøyd, men andre tips?

Skrevet

Radisson blu sussex. Kort vei til "alt". Marble Arch nærmeste undergrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...