Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Jente 12 år. Les Miserables er det eneste vi har bestemt😊 Anonymous poster hash: eecd3...0d3
Nyttårs barn Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Top shop, Abercrombie, Victorias Secret er butikker jeg tror ungdommen vil like. Ellers er det et sted som heter Sketch som har afternoon tea, som skal være fint, dette får du så klart mange steder. Ville også besøkt Tate modern og Naturhistorisk museum.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Top shop, Abercrombie, Victorias Secret er butikker jeg tror ungdommen vil like. Ellers er det et sted som heter Sketch som har afternoon tea, som skal være fint, dette får du så klart mange steder. Ville også besøkt Tate modern og Naturhistorisk museum. Vi rekker bare ett museum, hvilket vil du anbefalt? Butikkene har hun full kontroll på og har skrevet liste😉 Anonymous poster hash: eecd3...0d3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Camden! Der har vi vært før, men takk for svar. Anonymous poster hash: eecd3...0d3
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Albert og Victoria museum.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 Vi rekker bare ett museum, hvilket vil du anbefalt? Butikkene har hun full kontroll på og har skrevet liste😉 Anonymous poster hash: eecd3...0d3 Tate modern😊 Anonymous poster hash: d6f3d...cf3
Nyttårs barn Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg ville også tatt Tate Modern. Der har de en cafe i en av de øverste etasjene med flott utsikt. De har også en super museumsbutikk.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #10 Skrevet 2. oktober 2016 British museum Anonymous poster hash: 6a7cf...2c1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #11 Skrevet 3. oktober 2016 Takk:) Anonymous poster hash: eecd3...0d3
MammantilNurket Skrevet 4. oktober 2016 #12 Skrevet 4. oktober 2016 Akvariet London Zoo London Eye Hamley's British Museum Camden Market "Vampyrkirkegården" i Hampstead Heath Peter Pan-treet i Hyde Park Museum of Moving Image
Iselilja Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 Der har vi vært før, men takk for svar. Anonymous poster hash: eecd3...0d3 Kan man bli ferdig med Camden, altså?😜 Jeg er i london med barna 2-3 ganger i året, og Camden er fast innslag (ikke bare markedet, men også området rundt). British Museum er også en favoritt hos historiegeeken på 10
Nyttårs barn Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Kan man bli ferdig med Camden, altså? Jeg er i london med barna 2-3 ganger i året, og Camden er fast innslag (ikke bare markedet, men også området rundt). British Museum er også en favoritt hos historiegeeken på 10 Så heldige barna dine er! Hva annet pleier dere å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #15 Skrevet 4. oktober 2016 harry Potter studios og lion king Anonymous poster hash: 0deca...374
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #16 Skrevet 4. oktober 2016 harry Potter studios og lion king Anonymous poster hash: 0deca...374 Selv om dere skal på én musikal allerede, hadde jeg også gått på Lion King. Det er noe av det mest fantastiske jeg har sett, bare helt ufattelig bra både musikk og koreografi og ikke minst kulisser og kostymer. Sjekk her: Anonymous poster hash: 0deca...374
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #17 Skrevet 5. oktober 2016 Vi så Lion King sist! Helt fantastisk opplevelse. 4 gang vi er i London hun og jeg, stas med noe nytt hver gang. Har vært på alle "turistfellene" og vil prøve noe annet. Hun er veldig fascinert av historien om Anne Boleyn og Henrik VIII. Anonymous poster hash: eecd3...0d3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #18 Skrevet 5. oktober 2016 Vi så Lion King sist! Helt fantastisk opplevelse. 4 gang vi er i London hun og jeg, stas med noe nytt hver gang. Har vært på alle "turistfellene" og vil prøve noe annet. Hun er veldig fascinert av historien om Anne Boleyn og Henrik VIII. Anonymous poster hash: eecd3...0d3 Ja, London er en sånn by man bare kan besøke igjen og igjen og aldri gå lei av! Min eldste datter så forresten les Miserables i London med besteforeldrene da hun var 12, og hun elsket den og ble veldig opptatt av den historien etterpå (leste boka osv). God tur! Anonymous poster hash: 0deca...374
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 5. oktober 2016 #19 Skrevet 5. oktober 2016 Utenom tema, men kan jeg spørre hvilket hotell dere velger? Skal også dra med min sønn og ønsker et som ligger sentralt (gangavstand til "noe") og i nærheten av undergrundstasjon. Har tidligere bodd på st.giles og egentlig fornøyd, men andre tips?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #20 Skrevet 5. oktober 2016 Radisson blu sussex. Kort vei til "alt". Marble Arch nærmeste undergrunn. Anonymous poster hash: eecd3...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå