Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 En tidligere venninne har siden jeg traff henne første gang snakket om hvor lett hun legger på seg. Det er tydelig at dette er noe moren har fortalt henne under påskudd av at hun liksom la på seg flere kilo på en ukes samvær med faren som barn. Hun er tynn, type størrelse 34 og er ellers ganske sjuskete, så ikke en fotballfruetype. Jeg tror dette bare er blitt innprentet som en sannhet. Da vi var yngre spiste hun junk hver dag, absolutt ikke en meny en kunne påstå at er et strengt regime for å holde vekten slik hun la det frem. Vanlig middag for henne var pizza, taco, pølser og potetstappe med masse smør. Saken er at det kommer opp HVER gang at hun veier mer nå enn før yngste barnet ble født. Jeg er ikke veldig overvektig i dag, men har alltid kjempet mot kiloene og vært opp til 30 kg for tung etter mitt yngste barn. Jeg føler at hun egentlig snakker om meg, at det er jeg som bør kutte ut sjokolanden (ingen sjokolade å kutte). Er det ekstremt hårsår? Anonymous poster hash: 0741b...c41
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Ja, du er hårsår. Tviler sterkt på at hun egentlig snakker om deg., hvorfor føler du det? Anonymous poster hash: 9110c...8d2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Ja, du er hårsår. Tviler sterkt på at hun egentlig snakker om deg., hvorfor føler du det? Anonymous poster hash: 9110c...8d2 1. fordi hun er tynn 2. Fordi hun ikke legger lett på seg, men likevel hevder det. 3. Fordi det går år mellom hver gang vi treffes og vekt alltid er et tema hun tar opp. Anonymous poster hash: 0741b...c41
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 1. fordi hun er tynn 2. Fordi hun ikke legger lett på seg, men likevel hevder det. 3. Fordi det går år mellom hver gang vi treffes og vekt alltid er et tema hun tar opp. Anonymous poster hash: 0741b...c41 Jeg er også tynn...men det er jeg fordi jeg må passe på. Tynne folk kan også være for opptatte av kropp. Tror du overfortolker Anonymous poster hash: 7b97c...663
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg veide 125 kilo. Venninna mi 75. Hun klager alltid på at hun er bælfeit. Mannen hennes veier rundt 90, og det er ikke måte på hvor feit og ekkel han er!! Men jeg? Nei jeg er så innmari fin............ skjønner jo at hun syns jeg er motbydelig, men det går faktisk an å holde kjeft! Man må ikke alltid snakke om vekt... Anonymous poster hash: 429fa...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå