Gå til innhold

Klesmerkepenn på whiteboard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å skrive med pennen for å merke klær på whiteboard. Noen som har et godt tips for å få det bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å skrive med pennen for å merke klær på whiteboard. Noen som har et godt tips for å få det bort?

Sprit?

Anonymous poster hash: a8f08...42e

Skrevet

Hårspray funket i gamle dager på sånt da. Men om de er like sterke i dag, det vet jeg ikke 😕

Skrevet

Må ha noe sterkere enn mannens glenfiddich da :P (den virket litt på et par bokstaver) Hårspray har vi ikke...

Skrevet

Neglelakkfjerner?

Anonymous poster hash: e8b51...7c3

Skrevet

Våtservietter, sånne som er beregnet for rumpevask hos bleiebarn. Det fjerner sprittusj og sverte fra stempelputer i hvert fall.

Skrevet

Våtservietter, alkohol, white spirit, neglelakkfjerner, olje er alle ting som bør virke, litt avhengig av hvor lenge tusen har fått tørke.

Neglelakkfjerner MED aceton (finnes på vita) er det samme (omtrent) som vi kjemikere bruker til å fjerne sprittusj med. (Vi må bruke sprittusj på glassutstyret temmelig ofte).

Anonymous poster hash: eef5c...fe8

Skrevet

Tusen takk for tips :) Neglelakkfjerner virket nesten iallfall, bare litt skinn igjen fra bokstavene. Det har stått siden fredag, så det fikk vel satt seg godt fast.

Skrevet

Gjorde det samme før i dag!

Salmiakk tok alt :)

Anonymous poster hash: 6173b...e74

Skrevet

Sprit funker bra.

Anonymous poster hash: 1ad7d...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...