Gå til innhold

Hva gjør dere med legoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min leker ikke med lego lenger, den epoken er over. Hva gjør jeg med alt sammen? Av en eller annen grunn føles det så brutalt å kvitte seg med det. Vi har gitt bort og solgt masse leker, men det sitter lenger inne å kvitte seg med legoen ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar vare på det. Både jeg og samboeren har hver vår eske med Lego fra vi var små og det er gøy å ha. Så barnas Lego får samme skjebne.

Skrevet

Den/de kassen/-e blir satt på loftet til ungen selv blir forelder. Blir ikke kasta, nei.

Anonymous poster hash: cf4b3...9af

Skrevet

Vi har nettopp tatt fram legoen fra da jeg var liten. Utrolig gøy, og ikke minst økonomisk!

Skrevet

Plastkasser med lokk, og satt på loftet hos mine foreldre siden de har god plass. 

Skrevet

Takk for svar. Da blir det plaskasser på loftet her også!

Skrevet

Vi tok vare på et par Sett til dem og så solgte vi resten. Bare rot

Anonymous poster hash: 35f62...a19

Skrevet

Er faktisk greit å ha i huset, synes jeg. Plutselig får man besøk av noen med barn og da er det kjekt å kunne finne en kasse Lego freM så barna har noe å holde på med mens de voksne snakker.

Skrevet

Lego. En grei ting å ha i hus selv om ungene har vokst ifra det. De store byggverkene blir satt i esker på loftet for ungene har ikke hjerte til å demontere de. Men all legoen i biter har vi i kasser som står rett oppå loftet, slik at deeer lett å finne. Når vi får besøk av ungerr som er mindre enn mine henter vi de ned, for lego kan igrunn alle leke med. Unger har ofte ulike ting de liker, men lego leker igrunn alle med. Noen leker med figurene, noen bygger, noen lager slikt dominobyggverk som raser osv. Om noen år blir eskene satt i stua igjen for da er barnebarnet stort nok. Ungene syns det er litt kjedelig hun ikke er stor nok enda, de prøvde seg forrige helg men måtte fjerne det raskt da de ble tygget på.

Min og min søsters lego er godt blandet med ungenes lego. Når de får unger blir nok legoen fordelt til de.

Anonymous poster hash: ccc44...62f

Skrevet

Lego og togbane (Brio o.l) blir tatt vare på for fremtidige generasjoner (og evt besøk). Kommer sikkert til å ta vare på noe annet av litt solide leker som er tidløse også.

Anonymous poster hash: afa01...f3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...