Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 En bekjent, ikke venninne, men kun en jeg har pratet litt med og som la meg til som venn på Facebook. Hun sliter visst med vekten. Sier hun har forsøkt alt av dietter osv. for å gå ned i vekt uten å få det til. Skriver mye om det på Facebook m.m. Hvor frekt er det å foreslå at jeg kan prøve å hjelpe? Jeg har selv gått ned over 20 kilo på egenhånd Anonymous poster hash: 5c377...26b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 En bekjent, ikke venninne, men kun en jeg har pratet litt med og som la meg til som venn på Facebook. Hun sliter visst med vekten. Sier hun har forsøkt alt av dietter osv. for å gå ned i vekt uten å få det til. Skriver mye om det på Facebook m.m. Hvor frekt er det å foreslå at jeg kan prøve å hjelpe? Jeg har selv gått ned over 20 kilo på egenhånd Anonymous poster hash: 5c377...26b Det synes jeg fint du kan gjøre. Men send det som en privat melding Anonymous poster hash: ab93d...73c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Så lenge hun faktisk skriver om dette selv er det en fin ting å gjøre:) Anonymous poster hash: 3deaa...5e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå