Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Er for det meste vegetar, spiser variert, grønnsaker, belgfrukter osv. Tror selv jeg har god kontroll på familiens kosthold. Men opplever at andre er bekymret for om vi spiser riktig, får i oss nok osv.. Noen andre som har det likt? Og hva gjør dere i bursdager? Sender med barnet kjøttfrie pølser, eller sier ingenting og par de spise det som blir servert? Ev bare spise pølsebrød? Anonymous poster hash: 161ee...b2a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Hvorfor får ikke barna kjøtt? De vokser og trenger all næringen som er i kjøtt og melk. Jeg er veggis selv, men det har aldri vært et tema at barna ikke skal få maten de trenger. Anonymous poster hash: 08ebd...47d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg er det, men barna er det ikke. De spiser både fisk og kylling. De skal vokse og trenger næringen, særlig fra fisk. Anonymous poster hash: fe3be...c89
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg spiser ikke kjøtt ,men noe fisk.Min sønn spiser kjøtt. Anonymous poster hash: d3bd5...538
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Er ungene vegetarianere? Det må du ikke gjøre gjøre, de trenger næring for å vokse, næring som er i kjøtt og fisk. Det burde du vite hvis du har satt deg inn i kostholdet Anonymous poster hash: 3c25d...f8b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Det er ikke farlig at barn er vegetarianere! Ja man må passe på at de går i seg det de trenger, men kjøtt er ikke den eneste kilden til dette. Vi er foresten ikke vegetarianere, men ingen av barna mine er glad i kjøtt så blir vegetar eller fisk for det meste, men litt kylling av og til. Far spiser litt kjøtt men barna smaker bare og så spiser de bare rilbehør uansett. Anonymous poster hash: 0d720...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå