Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Altså, barnet mitt har gått i bhg i ett år nå og jeg føler at det aldri er en uke uten sykdom. Har jobbet i bhg, og har selv erfart at det kan være en del sykdom i begynnelsen, men føler at vi får alt hele tiden her. Andre som har det sånn? Det ene tar det andre her. Forkjølelser med snørr, hoste og feber. Ørebetennelse og øyebetennelse. Barnet har ikke fulle uker i bhg i utgangspunktet, men med all denne sykdommen er vi jo mer hjemme enn i bhg. Det er så frustrerende! Det blir lite søvn og slitsomt for den lille kroppen. Hjemme har vi normalt god hygiene. Begynner nesten å lure på hvordan hygiene rutinene i bhg er... Bare et lite sukk fra en som er lei av sykdom. Blir så lei til tider at jeg bare har lyst til å si opp hele bhgplassen😬 Anonymous poster hash: 602e5...e33
Mamma til 2 søte Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Slik var det her også med nr 1. Nå har nr 2 gått i bhg i snart 2 mnd. Er på runde 2 med sykdom nå. Eller, det er kun forkjølelse nå da. Første runden var feber, ørebetennelse og forkjølelse i 3 uker. Var hjemme i 6 dager fra bhg. Alt jeg kan si er at det blir bedre 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå