Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Blodtrykket mitt har etter all sannsynlighet blitt påvirket av p-pillen Loette. Legen foreslo hormonspiral, og at den ikke kan medføre høyt blodtrykk. Har litt panikk for hormontilskudd etter denne erfaringen med p-piller og høyt blodtrykk. Bør egentlig skifte fastlege - har manglende tiltro til henne. Har hun rett - er det umulig at hormonspiral kan påvirke blodtrykket? Anonymous poster hash: b9e6d...d0d
Tipp topp Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg fikk også beskjed om ahormonspiral ikke vil påvirke blodtrykket da denne kun har veldig lite hormoner i forhold til p-piller.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Har du satt inn hormonspiral - og fungerer det som legen sa? Anonymous poster hash: b9e6d...d0d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Har du blitt testet for leidenmutasjon? Jeg ville isåfall tatt den blodprøven før jeg satt inn noe som helst! Anonymous poster hash: 0e2b2...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå