Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg synes mange ting lukter så merkelig eller vondt, det gjorde det ikke før jeg begynte på streng lavkarbo. Rå laks synes jeg lukter stram tranlukt (den gjør ikke det i følge andre). Klarer nesten ikke tilberede laks lenger, det stinker når jeg ovnsbaker den, å steke den i panna er døden Alt lukter så intenst, matos er pyton. Skinkepålegg, reker i lake, rå kjøttdeig osv stinker. Håndkremenlukter rart, ansiktskremenlukter ubehagelig. Ingenting luktet sånn før. Noen som har opplevd dette? Leser så mye om vond smak og dårlig ånde, men ikke om forandret luktesans Anonymous poster hash: f5e1d...0fa
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har ikke opplevd det. Men smaken har forandret seg noe ja.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har ikke opplevd det. Men smaken har forandret seg noe ja. Jeg har skikkelig dårlig smak i munnen og, smaker dritt, spesielt om morgenen. Nesten så jeg brekker meg Anonymous poster hash: f5e1d...0fa
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har skikkelig dårlig smak i munnen og, smaker dritt, spesielt om morgenen. Nesten så jeg brekker meg Anonymous poster hash: f5e1d...0fa Ja det blir ikke akkurat god ånde av lavkarbo 😵 Men tror ikke jeg slår drageånden til mannen. Holder på å spy når jeg ligger bak han i senga om natten. Lukta sprer seg 😣😷😵
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå