Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Ble fengslet for et halvt år i utlandet for å ha prøvd å ta med meg datteren hjem til Norge selv om jeg hadde hovedomsorgen... Nå har jeg null kontakt med barnet og livet er helt jævlig, savner hun så mye ... Det verste er at jeg savner fensglet for de andre kvinnene der inne var så utrolig støttende. Jeg hadde fred og ro, de sist eårene før det levde jeg i et voldig forhold. Og nå har faren fått hoved omsorgen.. Livet mitt er helt tomt, savner jenten min så mye .. Og kunne heller tenkt meg å bo i fengsel enn å leve helt alene på denne måten her i Norge nå.. Anonymous poster hash: 7a43b...a80
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Sender deg en varm klem❤️ Anonymous poster hash: 107af...00d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Hvilket land bor barnet i? Anonymous poster hash: 88dfc...c71
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 <3 Anonymous poster hash: beb26...57c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Uff så grusomt :-( jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem Anonymous poster hash: 44bf4...0af
Monica Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Så grusomt, kan ikke forestille meg, hvor utrolig vondt det må være for deg. Får du noe hjelp her?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Herlighet, stakkars deg <3 Til skrekk og advarsel til dere som for barn med utenlandske menn. Anonymous poster hash: 77d1b...582
Anarkali Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 For ett stigmatiserende utsagn du over her! Til din opplysning så er der store flertallet kidnappinger av barn til utlandet utført av utenlandske kvinner! Til HI: for en forferdelig opplevelse! Hvilket land er det snakk om? Noe lignende skjedde noen nære meg og hun fikk kodnappet barnet tilbake til Norge.
Love my kidz Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 Hvorfor ble du fengslet dersom hun lovlig var under din omsorg?
nasse nøffen Skrevet 1. oktober 2016 #11 Skrevet 1. oktober 2016 Hvorfor ble du fengslet dersom hun lovlig var under din omsorg? Det er slik at det i mange land er far som automatisk har hovedomsorg. Og da hjelper det ikke hva kvinnen har her i Norge. Og når landene ikke har noen avtale seg i mellom blir det umulig å få barna hjem... Har du sett "ikke uten min datter"... Der er skrekk eksempelet
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #12 Skrevet 2. oktober 2016 Stor klem til deg, HI. Alle med barn kan forstå hvor vanskelig dette er for deg. Har du skrevet om situasjonen din her tidligere? Anonymous poster hash: 3b124...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå