Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 VI skal bli beredskapshjem og jeg lurer på om det er mulig for meg å søke permisjon i min nåværende jobb for å se om dette er noe vi ønsker å fortsette med. Jeg vet at fosterforeldre har krav på permisjon fra sin jobb, men lurer på om dette også gjelder beredskapshjem. Noen som vet? Anonymous poster hash: d85ed...7d6
mamsi<3 Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Når man er beredskapshjem så blir man vel frikjøpt fra den jobben man har såvidt jeg vet..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Når man er beredskapshjem så blir man vel frikjøpt fra den jobben man har såvidt jeg vet.. Nei, det er bare fosterhjem. Er man beredskapshjem kan man ikke ha en annen jobb ved siden av, siden man må være i beredskap nesten hele tiden. Anonymous poster hash: d85ed...7d6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 VI skal bli beredskapshjem og jeg lurer på om det er mulig for meg å søke permisjon i min nåværende jobb for å se om dette er noe vi ønsker å fortsette med. Jeg vet at fosterforeldre har krav på permisjon fra sin jobb, men lurer på om dette også gjelder beredskapshjem. Noen som vet? Anonymous poster hash: d85ed...7d6 Ja, det er mulig og det oppfordres til å søke perm. Nettopp fordi man ikke kan vite om man passer til å gjøre det eller ikke. Arb.givere er ofte greie med å go perm, fordi det er for en god sak. Anonymous poster hash: 8cac2...2eb
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Ja, det er mulig og det oppfordres til å søke perm. Nettopp fordi man ikke kan vite om man passer til å gjøre det eller ikke. Arb.givere er ofte greie med å go perm, fordi det er for en god sak. Anonymous poster hash: 8cac2...2eb Takk for svar! Har du noen anelse om hvor lang tid i forveien man må søke om permsjon? Anonymous poster hash: d85ed...7d6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 Takk for svar! Har du noen anelse om hvor lang tid i forveien man må søke om permsjon? Anonymous poster hash: d85ed...7d6 Det er opp til arbeidsstedet tror jeg, men du kan vel få kontrakten ifht beredskapshjem til å overlappe? Anonymous poster hash: 8cac2...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå