Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 "Går og legger meg litt nedpå jeg". Middagen står fortsatt på bordet, ungen på 6 mnd Hyyyyyyyler, eldste datter på 8 prøver sp godt hun kan å roe mens jeg rydder av, tydelig stressa. Fatter det ikke. Null respekt! Anonymous poster hash: 6af7a...a7c
Gemini77 Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Mannen MIN hadde ikke gjort det nei for han hadde ikke vært mannen min hvis han hadde behandlet familien på den måte. Her bidrar vi alle mann og respekterer hverandre.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Typisk en ting eksen min gjorde. Min nye mann vil aldri finne på noe slikt. Han setter meg og barna først. Anonymous poster hash: d1c57...48a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Nei. Jeg hadde bedt han pelle seg hit og enten roet ungen eller ryddet av. Han kan gå å slappe av når krisen er avblåst. Anonymous poster hash: ea160...d8e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Så dere mener jeg har grunn til å bli skuffa? Ble i grunn litt satt ut for det overrasket meg at han ikke skjønte at han ikke bare burde forlatt situasjonen. Kunne ikkw falt meg inn, jeg hadde følt jeg hadde ansvar for å hjelpe til og ikke bare legge seg. Var hyling of bæljing i 20 min etterpå. Mannen kom ikke ned igjen. Ligger nå fortsatt og sover. Har ikke tenkt til å vekke ham til Bækhuskampen Kl 19 hvis han fortsatt sover da HI Anonymous poster hash: 6af7a...a7c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 La han sove. Så når han står opp går du ut en tur så du får luftet deg litt. Ikke spør bare si det. "Jeg går ut en tur for jeg trenger luft og å være litt alene. Etter du har lagt ungene kunne jeg tenkt meg å ta en prat". Anonymous poster hash: 783e8...791
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Haha, nesten akkurat samme her nettopp! Men han sa ikke ifra heller, var plutselig borte. Trodde han var en tur på butikken som han skulle, helt til jeg så telefonen hans. Da sendte jeg noen kraftgloser opp trappa gitt... han kom kjapt ned for å si det pent! Anonymous poster hash: aefd0...0f3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Min hadde ryddet av bordet for så spurt pent om det var greit om han strakk seg i 5 min. Anonymous poster hash: 4eeac...9ce
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 Hvorfor hastet det med å rydde av bordet? Tok du ikke babyen først? Anonymous poster hash: 8f1b7...18e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 Hvorfor hastet det med å rydde av bordet? Tok du ikke babyen først? Anonymous poster hash: 8f1b7...18e Beklager? Jeg GJORDE selvsagt det når mannen bare gikk og babyen satt og hylte. Istedenfor å ta opp en gråtende baby når jeg rydder av bordet så går han heller forbi og går å legger seg. Noe mer du lurer på? Anonymous poster hash: 6af7a...a7c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #11 Skrevet 1. oktober 2016 Beklager? Jeg GJORDE selvsagt det når mannen bare gikk og babyen satt og hylte. Istedenfor å ta opp en gråtende baby når jeg rydder av bordet så går han heller forbi og går å legger seg. Noe mer du lurer på? Anonymous poster hash: 6af7a...a7c En smule hårsår er du i hvert fall Anonymous poster hash: 282e6...40d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #12 Skrevet 1. oktober 2016 En smule hårsår er du i hvert fall Anonymous poster hash: 282e6...40d Det kan man trygt si 😂 Anonymous poster hash: 8f1b7...18e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #13 Skrevet 1. oktober 2016 Så dere synes det er helt greit å bare la en annen stå i kaos, hyl og skrik for så å legge seg. Godt det er forskjell på folk og ansvarsfølelse Anonymous poster hash: 6af7a...a7c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #14 Skrevet 1. oktober 2016 Så dere synes det er helt greit å bare la en annen stå i kaos, hyl og skrik for så å legge seg. Godt det er forskjell på folk og ansvarsfølelse Anonymous poster hash: 6af7a...a7c Har du problemer med leseforståelsen? Anonymous poster hash: 8f1b7...18e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #15 Skrevet 1. oktober 2016 Min mann hadde ikke gjortdet.. Guttungen på 15 kanskje, men da hadde han fått høre det.. Anonymous poster hash: bec9b...d16
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #16 Skrevet 1. oktober 2016 Nei, det hadde mannen min aldri gjort Han kan godt finne på å ta en cowboystrekk i godstolen etter middag, men ikke før bordet er ryddet av og ungene rolig Anonymous poster hash: 1d127...41e
Surogvanskelig Skrevet 1. oktober 2016 #17 Skrevet 1. oktober 2016 Så dere synes det er helt greit å bare la en annen stå i kaos, hyl og skrik for så å legge seg. Godt det er forskjell på folk og ansvarsfølelse Anonymous poster hash: 6af7a...a7c Det kommer vel veldig an på hvorfor han har dette behovet for å legge seg. Et rotete bord går ingen vei og det var en annen voksen der til å ta seg av baby.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #18 Skrevet 1. oktober 2016 Nei, det hadde mannen min aldri gjort Han kan godt finne på å ta en cowboystrekk i godstolen etter middag, men ikke før bordet er ryddet av og ungene rolig Anonymous poster hash: 1d127...41e Gått og lagt seg i sengen har han aldri gjort med mindre han har vært veldig syk, har mannen din feber? Anonymous poster hash: 1d127...41e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #19 Skrevet 1. oktober 2016 Neste gang, i samme situasjon, så sier du; "nei, JEG går og legger meg", og så går du!! Så får han sitte der med ungene sine og få seg en lærepenge! Nei, aldri i livet om min mann hadde turd å gjøre noe slik, da skulle han vært sjuk eller noe sånt! Anonymous poster hash: 3aa3e...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå