Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Høres rart ut, men... Jeg var syk for et år siden, og ble da ganske tynn. Jeg gikk opp igjen etter at jeg ble frisk, men var fortsatt tynnere enn før. Jeg har også sluttet å spise sukker, så det bidro til at jeg holdt meg nede. Jeg syns jeg så fresh ut, fin på bilder, rene trekk.. var veldig fornøyd i grunn. Men fikk høre fra andre at jeg så for tynn ut, at jeg ikke måtte gå ned mer i vekt osv. Nå har jeg gått opp litt.. har ikke trent på over en mnd, og er vant til å trene 3-4 ganger per uke. Nå ser jeg sliten ut, har mindre rene trekk.. litt sånn utflytende kjevelinje liksom.. og ser mye eldre ut. Men andre sier at jeg ser mye bedre ut nå..og jeg hører igrunn bare at det bekrefter at jeg har gått opp.. Hvorfor har vi så ulike bilder, jeg og de andre? Anonymous poster hash: b812e...a58
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Hvilken sykdom var det du led av da? Anonymous poster hash: 76cf1...0ea
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Hvilken sykdom var det du led av da? Anonymous poster hash: 76cf1...0ea Det var noe som var akutt og alvorlig, men jeg ble frisk. Ikke psykisk sykdom.. Kan legge til at jeg spiser normalt.. HI Anonymous poster hash: b812e...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå