Gå til innhold

Hjelp han pusser opp programmet. Der må de nå dra ned taksten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo helt rasert ut når de er ferdige disse mannfolka.

Anonymous poster hash: 85835...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var helt ubegripelig. Hva er det du forsøker å formidle?

Skrevet

Hva var ubegripelig med det? Hvis jeg visste at dette var et hus som har blitt pusset opp av noen som virkelig ikke har peiling og med ti tommeltotter, hadde ikke jeg vært villig til å betale mye for det..

Anonymous poster hash: 65331...da0

Skrevet

Det der var helt ubegripelig. Hva er det du forsøker å formidle?

Sitter å ser på hjelp han pusser opp. Et tv program. Der mannen i familien får 100 000 å pusse opp for. Problemet er vel at de peiser på uten en plan og et godt budsjett. For tv og duppeditter er mye viktigere enn listverk osv.

Så når mannfolka er ferdig er ledninger på halvt hold. Det fine gulvet rivd ut og erstattet med et dlyplassgulv. Kjøkken plassert i en liten stue og et barnerom lagd der det gamle kjøkkenet var med både rør og stoppekran som pryder veggen.

Skrevet

Sitter å ser på hjelp han pusser opp. Et tv program. Der mannen i familien får 100 000 å pusse opp for. Problemet er vel at de peiser på uten en plan og et godt budsjett. For tv og duppeditter er mye viktigere enn listverk osv.

Så når mannfolka er ferdig er ledninger på halvt hold. Det fine gulvet rivd ut og erstattet med et dlyplassgulv. Kjøkken plassert i en liten stue og et barnerom lagd der det gamle kjøkkenet var med både rør og stoppekran som pryder veggen.

Takk! (Av og til kommer det innlegg som er tatt helt ut av enhver sammenheng, som om alle så på akkurat der TV-programmet!)

Skrevet

Takk! (Av og til kommer det innlegg som er tatt helt ut av enhver sammenheng, som om alle så på akkurat der TV-programmet!)

Takker jeg også, visste ikke at det var i dag. Er vel ikke alle innlegg her inne som angår samtlige heller, som for eksempel analkløe og utro ektemenn.

Anonymous poster hash: 662b8...82a

Skrevet

Takker jeg også, visste ikke at det var i dag. Er vel ikke alle innlegg her inne som angår samtlige heller, som for eksempel analkløe og utro ektemenn.

Anonymous poster hash: 662b8...82a

Neida! Men kanskje greit å gi HI et bittelite signal om at man i det minste må skrive fulle setninger før man poster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...