Gå til innhold

Kitchen Aid kjøkkenmaskin, er de verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som har, er du fornøyd? Hvilken farge har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke mye fornøyd. jeg tok livet av min med å elte deig - 300w motor blir veldig pinglete.

grisedyr, pen og ikke særlig anvendelig. mye penger for å pynte opp kjøkkenbenken.

Anonymous poster hash: 1cd7c...ca9

Skrevet

Motsatt oppfatning. Har hatt min i 15 år. Fungerer perfekt ennå, og vi bruker den ofte 😊 Har til og med kjøpt kjøttkvern og lager pølser med den .

Anonymous poster hash: ac160...7b6

Skrevet

Var veldig glad i min, skikkelig fin, og super å bake kake, piske krem og andre småting med.

Men bitteliten bolle. Ble lei av å dele brøddeigen i tre for å få eltet den. Og en del tunge oppgaver taklet ikke motoren.

Byttet til ankarsrum, litt mindre dekorativ på kjøkkenbenken, men håndterer alle tenkelige oppgaver på kjøkkenet med glans, motoren takler alt, og fire brød om gangen er ingen problem!😍

Anonymous poster hash: a0b6a...eab

Skrevet

Liker kenwood sin bedre, den kraftige.

Bitteliten bolle på kitchen aid. Men penere da

Skrevet

Hater min! Liten bolle, liten motor, og ekstremt tung!! Fin å se på ja,men har min i skapet pga liten benkplass. Jeg har Kenwood Major Titanium,og elsker den! Stor bolle på nesten 7 liter. Stillegående, lett å løfte på, har masse ekstra utstyr som man kan sette på. Pluss at den takler fint å elte litt tyngre deiger!

Anonymous poster hash: 89abb...62e

Skrevet

Liker kenwood sin bedre, den kraftige.

Bitteliten bolle på kitchen aid. Men penere da

Jeg synes Kenwood sine modeller er stygge å se på. Og man må ofte stoppe maskinen for å skrape av sidene på bollen med slikkepott, og den "kaster" mel ol opp i lufta når man justerer deigen mens maskinen går....

Skrevet

Hater den! Har bytta til Ankarsrum Assistent, det er en ny verden..

Anonymous poster hash: ba462...f17

Skrevet

Kenwood major er jeg veldig fornøyd med. Stor bolle, elter alt og kaster ikke mel opp på sidene slik en annen sier her.

Syns den er perfekt.

Anonymous poster hash: 84881...390

Skrevet

Jeg synes Kenwood sine modeller er stygge å se på. Og man må ofte stoppe maskinen for å skrape av sidene på bollen med slikkepott, og den "kaster" mel ol opp i lufta når man justerer deigen mens maskinen går....

Den kaster ikke mel opp om du er fornuftig med hastigheten, den leveres også med lokk så du lett kan unngå det hvis du vil justere melmengde i full fart. Og hvis du må skrape på sidene, kanskje du må justere vispen?

Anonymous poster hash: 36110...244

Skrevet

Nix!!!

Anonymous poster hash: 3aa2a...0ea

Skrevet

Har Kenwood major. Bruker alltid K-kroken når jeg elter deig. Da slipper jeg å skrape sidene.

Anonymous poster hash: 2d93e...090

Skrevet

Ikke pene nei. Men jeg vektlegger funksjonalitet foran utseende på mitt kjøkkenutstyr .

Har den i et skap uansett, med egen plate den står på som bare vippes ut av skapet med maskinen på. Klar til bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...