Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Mulig det er noe ute av ledd eller forskyvninger - det er ikke vondt, men ubehagelig at høyresiden av kjeven knepper hver gang jeg tygger, f,eks. Men hvem oppsøker jeg ? Tannlegen? Eller finnes det noe kjeve-spesialister? Anonymous poster hash: cfe22...3ad
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg vil anbefale kiropraktor /naprapat eller Osteopat. Anonymous poster hash: 00595...492
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Det er gjerne muskelspenninger. Men start hos tannlegen, du, og hør om han/hun kan henvise deg videre. Anonymous poster hash: 932f2...568
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Knepping i kjeven er helt vanlig, og du trenger ikke gjøre noe med det. Jeg har nettopp vært på tannlegehøyskolen pga vurdering for operasjon (av noe annet enn knepping), og spurte de to kjevekirurgene jeg møtte om denne kneppingen. De sa det var helt vanlig, ikke farlig, og mange har det. Anonymous poster hash: 18829...1fc
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Men det er jævlig irriterende å høre på!!! 😳😳 Anonymous poster hash: 72fbf...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå