Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Gikk det nettopp opp for meg etter å ha lest her. Jeg daffer rundt i joggebukser og håret i en dult nesten alltid. Lii småkvapsete er jeg også. Leser her at det er bare nav klienter som gjør sånn. Men jeg har jobb altså. Ganske god en til og med. Ser noenlunde representabel ut på jobb da, men med en gang jeg kommer hjem er det joggis. Og de bruker jeg både på butikk og på ungenes aktiviteter. Er det flere sjusker her, eller er det bare meg? Anonymous poster hash: 6b0e9...726
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Uff Anonymous poster hash: f62fe...c54
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg bruker joggebukse når jeg er hjemme, men når jeg skal utenfor døren bytter jeg til jeans Anonymous poster hash: 29744...737
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Hvorfor velger du å gå sånn? Jeg er "naver", men kunne aldri ha gått i joggebukse ute blant folk. Litt selvrespekt må man jo ha! Anonymous poster hash: 965f2...09c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg er også en joggebukse person. Jeg går i de både hjemme og offentlig fordi de er komfortable. Etter at jeg ble mamma har jeg ikke klart å få vekk mammamagen og må brette/stappe magehuden ned i olabuksene (eller dressbukser) for at den ikke skal tyte ut og henge godt nedover buksen. Det gjør ganske vondt å gå sånn med magen i buksa og å sitte er ett helvete. Så får å unngå smerter så blir det joggebukse. Og ja jeg har håret i en dott ganske ofte for håret mitt er av den typen at å gjøre noe annet med det tar ganske mye tid og det har jeg ikke alltid i en stressende hverdag. Og jeg driter i hva andre mener om utseendet mitt. Det slutta jeg med på ungdomsskolen for man blir jo aldri "bra nok" for andre uansett og da velger jeg å være bra nok for meg selv og min kjære. Anonymous poster hash: e7229...6c9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg er også en joggebukse person. Jeg går i de både hjemme og offentlig fordi de er komfortable. Etter at jeg ble mamma har jeg ikke klart å få vekk mammamagen og må brette/stappe magehuden ned i olabuksene (eller dressbukser) for at den ikke skal tyte ut og henge godt nedover buksen. Det gjør ganske vondt å gå sånn med magen i buksa og å sitte er ett helvete. Så får å unngå smerter så blir det joggebukse. Og ja jeg har håret i en dott ganske ofte for håret mitt er av den typen at å gjøre noe annet med det tar ganske mye tid og det har jeg ikke alltid i en stressende hverdag. Og jeg driter i hva andre mener om utseendet mitt. Det slutta jeg med på ungdomsskolen for man blir jo aldri "bra nok" for andre uansett og da velger jeg å være bra nok for meg selv og min kjære. Anonymous poster hash: e7229...6c9 Har også dette problemet med magen, pluss at jeg blir ganske kvalm og uvel ved hvert minste press på magen. Bruker gravidbukser, tigths og til nød joggebukse. Anonymous poster hash: 58111...5d3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg hater klær som strammer, så skifter til buske med elastisk linning hjemme (ikke nødvendigvis joggebukse, finnes penere varianter). Men ute tar jeg på stramme jeans og ser litt mer ordentlig ut, selvom jeg bare skal på butikken. Anonymous poster hash: 9ba5d...381
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Dere er gale og hysteriske hele gjengen 😂😂😂 Jeg kan gjerne løpe i trusa hele dagen om vi ikke skal ha besøk eller skal ut. Må jeg innom butikken eller ett kjøpesenter på ett raskt ærend kan jeg gjerne ha på meg både joggebukse og gårdagens sminke. Hahah, jeg må bare le av dere.. Anonymous poster hash: 876b3...6a3
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 Går ikke i jeans hjemme, bytter til kosebukse. Bruker kosebukse i helga også, og kan gå i det på butikken om jeg bare skal ha noe kjapt. Men har nye joggebukser i svart og mørkeblå, kanskje med glidelåser eller andre detaljer. Og har alltid ren genser, gjerne smykke og klokke. Så det ser passende ut selv om det er kosetøy. Går ofte med håret i dott, men rufser den litt til, går ofte sånn på jobb også. Grå joggebukser fra xxl vil du aldri se meg i. Litt slik ser jeg ut en typisk ettermiddag/helg: http://m.hm.com/no/product/54171?article=54171-A http://m.hm.com/no/product/54446?article=54446-B Anonymous poster hash: 7346e...12a
Marriet Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg er som deg tror jeg. Vil ikke kalle det sjuskete, men komfortabel. Jeg skifter ikke til et penere antrekk for en kjapp tur på butikken. Jeg sminker meg ikke hver dag og jeg kan fint gå i adidasbuksa med malingflekk på, tennissokker og sandaler 😂 men jeg kan også ta meg bra ut hvis omstendighetene tilsier det.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #11 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg er også en skikkelig snuske på hjemmebane. Jeg går rundt i pysj eller truse med oversized tskjorte. I dag har jeg pysj og håret i en ball på toppen, jeg baker kake med full guffe på radio NRK klassisk. Jeg spretter rundt som en gal i et iherdig forsøk på å realisere ballerinadrømmen. Til tross for dette har jeg en respektabel jobb og en kjekk mann 😂 Anonymous poster hash: 48060...a79
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #12 Skrevet 1. oktober 2016 Går kun i slafseklær vis jeg er syk. Ellers går jeg alltid normalt kledd. I helgene begynner jeg alltid dagen men dusj,tannpuss og sminke selv om vi ikke skal store greier. Nå er jeg gravid og kjører samme løp. Fordelen er at mammabuksene er supergode. Men alltid dusj,sminke og fikser håret 😊 Anonymous poster hash: 6c6c2...010
Gjest Stjerneklart Skrevet 1. oktober 2016 #13 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg kler meg i jeans om morgenen når jeg skal noe (skole, jobb, bytur, besøk osv). Men så fort jeg kommer hjem er det rett inn i joggebuksa, og jeg kan fint går på butikken eller andre steder i joggebukse på ettermiddag/kveld eller på dager når jeg ikke skal noe spesielt. Føler meg ikke sjuskete i det hele tatt. Jeg er alltid ren og klærne er ikke gamle og slitne. Joggebukse er kjempedeilig!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #14 Skrevet 1. oktober 2016 Ja, om det er å være sjuskete, så er jeg absolutt det. 😂😂 Plager meg ikke det minste. Går i joggebukse hjemme, på nærbutikken, når jeg leverer i bhg'n og om jeg går tur. Skal jeg til byen tar jeg på meg noe annet. ☺ Sjuskete er for meg noe helt annet. Da er joggebuksa skitten og hullete og at man går i den uten at man skal male eller jobbe med noe som ødelegger klær. De som er sjuskete er også skitne og lukter ikke godt. Jeg dusjer hver dag, bruker deodorant og har på meg hele, rene klær. Joggebukser som mister fasongen, er utvaska, har hull eller flekker, ender opp som maleklær. Føler meg ikke sjuskete. 😄 Anonymous poster hash: c3560...48e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #15 Skrevet 1. oktober 2016 Jupp, da er jeg sjuskete. Går stort sett bare i joggebukse hjemme, har heller ingen kvaler med å gå med det på butikken. Går til og med i joggebukse på jobb. Utenfor huset bruker jeg gjerne litt "finere" joggebukser Anonymous poster hash: 0c908...153
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #16 Skrevet 1. oktober 2016 Da er jeg også sjuskete, og mange jeg kjenner og... Anonymous poster hash: 78810...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå