Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. :-( Er gravid i 8. uke og er så ekstremt irritabel og sur. Er slik at jeg ikke klarer å slappe av, er bare så utrolig sint at jeg har lyst til å bite! Er normalt sett rolig og avbalansert, så vet ikke hva jeg kan gjøre med det. Fysisk aktivitet hadde vært bra, men kan ikke pga kvalme og bekkenløsning. Flere som har opplevd dette? Fant dere noen kur? Når gikk det over? Prøver å ikke la det gå utover familien, men det glipper innimellom. Føler at jeg trenger å få sinnet ut, men vet ikke hvirdan. Det verste av alt er at jeg ikke aner hvorfor jeg er så sint. :-( Hjelp! Anonymous poster hash: 2f1fe...65a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Kosthold kan hjelpe litt på hormonbalansen og irritabiliteten. Kutt ut sukker og helst også lyse karbohydrater (fint brød, pasta som ikke er fullkornspasta). Spis moderate (eller små) mengder av grovt brød osv, og spis mer grønnsaker fisk, kylling og sunt kjøtt. Jeg fikk det tipset av min psykolog fordi jeg ble ekstremt hormonell av PMS. Irritabel, lei meg osv. Og å endre kostholdet hjalp veldig! Så vil tro det hjelper i graviditeten også Anonymous poster hash: 64d0c...39c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Kosthold kan hjelpe litt på hormonbalansen og irritabiliteten. Kutt ut sukker og helst også lyse karbohydrater (fint brød, pasta som ikke er fullkornspasta). Spis moderate (eller små) mengder av grovt brød osv, og spis mer grønnsaker fisk, kylling og sunt kjøtt. Jeg fikk det tipset av min psykolog fordi jeg ble ekstremt hormonell av PMS. Irritabel, lei meg osv. Og å endre kostholdet hjalp veldig! Så vil tro det hjelper i graviditeten også Anonymous poster hash: 64d0c...39c Tusen takk for tips! Dette føles som en ekstremvariant av pms. Anonymous poster hash: 2f1fe...65a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg også. Kjempe sur og har kort lunte 😣😩 Anonymous poster hash: d52de...45d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg også. Kjempe sur og har kort lunte 😣😩 Anonymous poster hash: d52de...45d Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Føler meg forferdelig! Anonymous poster hash: 2f1fe...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå