Gå til innhold

Menssmerter fra helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri i mitt liv hatt noe spesielt ubehag når det kommer til mensen. Aldri hatt vondt aldri pms blør maks i 4 dager og ting har vært glimrende. Men nå i en alder av 33 er eggløsning så vondt jeg har føler for å kutte ut hele livmora. Og så kommer mensen med så kraftige smerter at jeg måtte på legevakten idag for kunne ikke tro det var menssmerter.

Begynner å lure på det er spiralen som gjør det eller hva. Har kun hatt det de to siste mnd men nå skjønner jeg hvorfor andre med sterke smerter jeg hjemme fra jobb osv

Anonymous poster hash: 89a9e...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ofte sånn, at man ikke har peiling på hva sterke menssmerter er før man har hatt de selv.

Ene datteren min kaldsvetter og kaster opp første dagen med mens. Skikkelig vondt. Ja, det kan dempes med smertestillende, men får hun ikke tatt det tidsnok, tar det lang tid før det hjelper.

Anonymous poster hash: 6871c...54c

Skrevet

Ville bestilt en time hos gynekolog så får du en full sjekk. Når det så plutselig har blitt endringer ville jeg sjekket at ikke noe var galt.

Jeg fikk plutselig veldig smertefulle eggløsninger og jeg måtte operere vekk en kjempestor cyste som satt på den ene eggstokken. Det kan jo skje ting inni der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...