Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Er det noen her som kjører 3-dørs bil med bakovervendt bilsete? Hvordan løser dere det? Har brukt bøtte stol til nå som jeg har festet med belte, men lillebror har vokst og må snart over i annen stol, og de står jo gjerne permanent fast i bilen - jeg må med andre ord krype inn i bilen med lillebror på armen for å få satt han i stolen. Ser for meg at det blir utrolig knotete. Tips mottas 😅 Anonymous poster hash: 5e825...3dc
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Skru av airbag og sett ungen fremme! Det er faktisk en del sikkerhetsmessige pluss med å ha barn i fremsete. Anonymous poster hash: 861b5...786
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Har vanlig 5dørs. Men vi har cybex sirona barnestol, det kan vris helt rundt når du skal sette ungen i, og vil dermed være utmerket i en 3dørsbil. Anonymous poster hash: 4446f...8d5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Har vanlig 5dørs. Men vi har cybex sirona barnestol, det kan vris helt rundt når du skal sette ungen i, og vil dermed være utmerket i en 3dørsbil. Anonymous poster hash: 4446f...8d5 Vi har den i 5-dørs bilen, til storebror 👌 Problemet er at den må festes med isofix og det har vi ikke i 3-dørs bilen :/ Hi Anonymous poster hash: 5e825...3dc
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Skru av airbag og sett ungen fremme! Det er faktisk en del sikkerhetsmessige pluss med å ha barn i fremsete. Anonymous poster hash: 861b5...786 Var egentlig den tanken jeg også var inne på 👍 Hi Anonymous poster hash: 5e825...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå