Gå til innhold

Er det frekkt å ringe tidlig lørdag til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nye stedet jeg skal begynne å jobbe på via NAV?

Fikk brev i går om å kontakte den personen på et tlf nr og tenkte å ringe nå for å finne ut hva arbeidet går ut på og når jeg skal begynne...

Vet ikke om det e frekkt å ringe så tidlig på en lørdag?

Anonymous poster hash: 9ccb5...63c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nye stedet jeg skal begynne å jobbe på via NAV?

Fikk brev i går om å kontakte den personen på et tlf nr og tenkte å ringe nå for å finne ut hva arbeidet går ut på og når jeg skal begynne...

Vet ikke om det e frekkt å ringe så tidlig på en lørdag?

Om det er ett sykehjem ( siden oppe på en lørdag ) er neppe avdelingssykepleier på jobb

Anonymous poster hash: f7626...8f6

Skrevet

Vet ikke hvor det e, faktisk. fikk bare et mobil nr og navn. Står ikke hvor jeg skal jobbe så synes det er litt rart..

Skrevet

Vet ikke hvor det e, faktisk. fikk bare et mobil nr og navn. Står ikke hvor jeg skal jobbe så synes det er litt rart..

Ville ventet til mandag

Anonymous poster hash: f7626...8f6

Skrevet

Hmmm ja, jeg er bare så spent på å finne ut hva jeg skal gjøre og de sa jeg måtte kontakte snarest mulig for å avtale oppstart.

Skrevet

Har du ikke fått vite hvor du skal jobbe?

Anonymous poster hash: dbb42...e3d

Skrevet

Nei :/ fikk kun brev om dette i går.. Aner ikke hvor jeg skal jobbe... 

Skrevet

Du kan vel sjekke telefonnummeret på 1881? Så vet du hva det er for en arbeidsplass. Det er få steder leder er til stede tidlig på lørdag, så ville ventet til mandag med å ringe dit. 

Skrevet

Du har altså fått et brev fra NAV og de har klart å unngå å skrive hvilken bransje du skal jobbe i, navnet på arbeidsstedet og hvor det er? Seriøst?

Da synes jeg du skal vente til mandag og ringe NAV for å fortelle dem at de må øve på å bli mer tydelige.

Skrevet

Hvis du har tenkt til å ringe på en lørdag, så ville jeg ha ventet til etter 12.

Anonymous poster hash: e7d44...864
Skrevet

Jeg synes det er veldig rart å ringe på en lørdag, med mindre du skal begynne til mandag. Sjangsen er stor for at du ikke får snakke med den du bør snakke med. Men brevet fra Nav er jo utrolig klønete som ikke sier hvor du skal jobbe

Anonymous poster hash: ec0e6...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...