Gå til innhold

Hvordan fant du fram til dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge har du vært her?

Anonymous poster hash: 667c0...c45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært her i 13-14 år, den gangen kunne en skrive uten å være medlem. Jeg søkte informasjon om vaksiner, og den gangen var det mange debatter. Husker enda godt et av poengene, som var at vi som foreldre frykter sykdommene som det blir vaksiner mot, og glemmer alle andre sykdommer. Vi føler oss trygge så lenge vi har fulgt vaksineprogrammet. På den tiden hadde Sverige tatt bort bcg vaksinen, men Norge hadde den fortsatt. Var mye diskusjon for Tuberkulose var på frammarsj. Noen mente at Sverige måtte gjeninnføre vaksinen, andre mente det var på Tide Norge tok den bort. Som de fleste vet så tok Norge den bort, og de fleste frykter ikke sykdommen av den grunn. Litt rart å tenke tilbake på slike ting.

Anonymous poster hash: cfebc...e5b
Skrevet

Tror jeg fikk en brosjyre på helsestasjonen, BIM var nytt. Mener det var i 2000. Så, 16 år da.

Anonymous poster hash: 02b26...21f

Skrevet

Jeg var en av de med "kan jeg være gravid"-trådene  :tongue:

Jeg var 23 år, hadde INGEN aning om sånt, og det eneste "tegnene" jeg hadde var vel ømme pupper og metallsmak i munnen  :rolleyes:

Vel jeg var nå gravid da, og har vært medlem her siden den gang, det er vel omtrent 10 år nå. Hehe  :fnise:

Skrevet

Google. Googlet en del spørsmål jeg hadde når jeg studerte, og nesten uansett hva kom et innlegg herfra opp på søkelisten. Endte opp med å bli så fascinert (og provosert) over svarene (særlig idiotiske og direkte feil svar) at jeg måtte lage meg en bruker.

Ble avhengig, og nå har jeg vært her i endel år :P

Anonymous poster hash: 806a6...f63

Skrevet

Og hvor lenge har du vært her?

Anonymous poster hash: 667c0...c45

Jeg hadde hatt en jævlig fødsel og fant fødselsangstforumet. Det var i 2009.

Anonymous poster hash: 413d5...60f

Skrevet

Lette etter navn og fant navnekarusellen. Fra der fant jeg navnedebatten som jeg fulgte med i noen mnd. Så fant jeg plutselig anonymforum når jeg skulle lese til eksamen. Alt var bedre enn å lese til eksamen så ble fort hektet. Har vel vært medlem i 2 år kanskje?

Anonymous poster hash: 38d81...3ed

Skrevet

Ved en feil, skulle finne en nettavis på google.no men jeg stavet feil .Så kom jeg opp til klikk.no der leste jeg en del og etter en stund fant jeg forum.Det var i 2013.

Anonymous poster hash: e808f...102
Skrevet

Ble overraskende gravid i 2005.. googlet alt mulig om graviditet og fant forumet. Vært her siden 😃 er gravid igjen nå

Anonymous poster hash: 05f86...201

Skrevet

Har sikkert søkt om noe med graviditet, og denne siden kom opp. Vært her siden 2004. Da kom det opp et plusstegn bak innleggene som hadde fått svar. Leste vel mest. Er gravid nå også, men henger mest på anonymforumet. Det var mye festligere her før, når modde ikke var tilstede på samme måte. Alt var lov. God underholdning :) Nå er det jo ingenting som er lov.

Anonymous poster hash: 78ab1...9c9

Skrevet

Kom over det ved en tilfeldighet da vi var prøvere i 2001. Vært her siden 😊

Anonymous poster hash: 85164...7bb

Skrevet

Kom over det når vi var prøvere i 2008. Vært her siden, lar meg underholde ( og provosere) av anonymforumet.

Anonymous poster hash: 64be6...98b

Skrevet

En venninne advarte meg mot å gå inn her (fordi det var så dramatisk, fullt av feilinformasjon og skremselspropaganda), da jeg ble gravid i 2010. Ble selvfølgelig meget nysgjerrig og måtte inn å sjekke, har ikke greid å forlate forumet siden 🙊

Anonymous poster hash: 7ba10...70e

Skrevet

Tror jeg fant det da jeg googlet etter barnevogner. Var gravid for første gang, 10 år siden (hjelpes!) Henger rundt her ennå pga. freakshowet.

Anonymous poster hash: 004fa...a7a

Skrevet

Googlet noe, husker ikke hva.

Anonymous poster hash: 3bdeb...bd4

Skrevet

Venninna mi ble gravid og fortalte det ved å si "barn i magen dått enno ".... så jeg skrev det inn for å se en dag jeg kjeda meg, og det fantes jo... laget bruker når jeg var gravid med første for 13 år siden og klarer ikke slutte

Anonymous poster hash: 21922...c3c

Skrevet

Lekte meg rundt på nettet i 2004 og havnet her. Vært her siden da, men ikke like aktiv helen tiden.

Skrevet

Google. Googlet en del spørsmål jeg hadde når jeg studerte, og nesten uansett hva kom et innlegg herfra opp på søkelisten. Endte opp med å bli så fascinert (og provosert) over svarene (særlig idiotiske og direkte feil svar) at jeg måtte lage meg en bruker.

Ble avhengig, og nå har jeg vært her i endel år :P

Anonymous poster hash: 806a6...f63

Nøyaktig det samme her😜

Anonymous poster hash: 9c839...d9b

Skrevet

Googlet om sædinseminasjon, og havnet her inne. Det er vel 5-6 år siden tror jeg

Anonymous poster hash: 1d273...13c
Skrevet

Ble gravid høsten 2006 og googlet alt om det og seilet da rett inn på Bim. Og bra var det for fikk meg nye venner da vi arrangerte et gravidtreff.

Skrevet (endret)

BarnIMagen var det første norsk gravid-nettstedet på nyåret 2000. Jordmor Siri, som den gang svarte brukerne direkte, fikk betydelig medieoppmerksomhet. Jeg ble gravid for første gang akkurat da, og har hengt her mer eller mindre sammenhengende siden da.

Endret av aanonym
Skrevet

Vært her siden første graviditet i 2005. Googlet noe om graviditet, husker ikke hva. Veldig varierende hvor aktiv jeg har vært da.

Anonymous poster hash: d60cd...f78
Skrevet

husker ikke helt hvordan,men var høst 2012, jeg var gravid, så tror jeg søkte rundt og så fant jeg det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...