Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Og er du? Anonymous poster hash: 102dd...0c4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Nei og Nei Anonymous poster hash: ba551...a47
tante grusom master of law Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Nei, ingen av oss er sjalu. Deilig å ha full frihet.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Mannen min har aldri vært det, og det er litt sårt ... men så plutselig, etter 10 år, så satt han ikke så stor pris på en mannlig kollega gitt. Det var litt deilig. Jeg er sjalu, med god grunn. Anonymous poster hash: 92f61...032
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Ja. Kontrollerende og ser spøkelser på høylys dag. Heldigvis - han er ikke mitt problem lenger. Jeg gikk pga sjalusien. For en frihet jeg nyter nå! Anonymous poster hash: cf515...e6e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 Nei. Hverken jeg eller mannen er sjalu av oss. Noe vi begge er utrolig glad for. Men så gir vi heller aldri den andre parten noen grunn til å være sjalu. Anonymous poster hash: d8a5f...e54
vimsa3 Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg er sjalu ikke på flørting og slike ting men ting som jeg vet berører han. Det vil si feks om en dame har akkurat den spesielle interessen han har eller lager mat til han osv. Ting som liksom er de tingene som limer oss sammen. Han var helt ekstremt sjalu i begynnelsen nå derimot er han blitt trygg på meg og det er blitt mye mindre av det
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Nei overhodet ikke. Ikke jeg heller. Anonymous poster hash: b6554...83d
Gjest Antarctica Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 Nei, ingen av oss er spesielt sjalu. Men det handler ikke om frihet, det handler vel mest om tillit.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 Nei ingen av oss er det. Handler om tillit og selvtillit, vi har vært sammen i 18 år og jeg føler meg ganske sikker på at om han ikke hadde vært fornøyd med meg hadde han gått fra meg. Vi har et godt ekteskap og begge stoler på at den andre er i ekteskapet fordi det er der vi ønsker å være. Sjalusi og smålighet har aldri hatt noen plass i vårt forhold. Skulle jeg få oppmerksomhet av andre menn nyter min mann stoltheten ved at jeg er bare hans, han blir ikke sjalu. Anonymous poster hash: 564a9...d51
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #11 Skrevet 1. oktober 2016 Nei, ingen av oss er spesielt sjalu. Vi er ganske flørtete av oss begge to, men vi vet begge hvor grensen går. Har venninner med ekstremt sjalu menn, og det virker utrolig slitsomt. Anonymous poster hash: a288c...5c6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #13 Skrevet 1. oktober 2016 Ja. Kontrollerende og ser spøkelser på høylys dag. Heldigvis - han er ikke mitt problem lenger. Jeg gikk pga sjalusien. For en frihet jeg nyter nå!Anonymous poster hash: cf515...e6e Sånn er mannen min. Er på husjakt nå. Anonymous poster hash: 81787...1e7
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. oktober 2016 #14 Skrevet 1. oktober 2016 Nei egentlig ikke. Jeg er. Jeg vet hva han har gjort så stoler ikke på han dessverre. Vet ikke om sjalu er det rett ordet da..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #15 Skrevet 1. oktober 2016 Nei, ingen av oss er sjalue. Heldigvis. Jeg stoler på han og vet at han avviser hvis noen prøver seg på han. Så er heller enkelte løsslupne damer jeg ikke stoler på, men blir ikke sjalu forsiden som sagt jeg vet han avviser de. Anonymous poster hash: 879b1...6d4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #16 Skrevet 1. oktober 2016 Nei, ingen av oss er spesielt sjalu. Men det handler ikke om frihet, det handler vel mest om tillit. Veldig enig i at det har med tillit å gjøre. Jeg hadde ikke orket å dele livet med en tydelig sjalu mann, nettopp fordi han da viser at han ikke har tillit til meg. For meg er det et valg å ikke være sjalu, enten har jeg tillit til mannen, eller så har jeg det ikke. Har jeg det ikke må vi enten jobbe med forholdet eller avslutte det. Har vi tillit er det ingen grunn til å være sjalu. Anonymous poster hash: 0371f...bca
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #17 Skrevet 1. oktober 2016 Absolutt ikke. Vi er begge enige om at uten tillit er ikke er forhold verdt noe. Vi sjekker ikke hverandres sosiale medier eller meldinger, og prøver ikke å kontrollere hvem den andre snakker med m.m. Jeg hadde ikke giddet å kaste bort tid på en mann som var sjalu og la føringer på hvem jeg kunne snakke med og hva jeg kunne gjøre. Bare jeg bestemmer over meg selv. Anonymous poster hash: 33655...fba
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #18 Skrevet 1. oktober 2016 Verken mannen min eller jeg er sjalu Tillit er nøkkelordet. Anonymous poster hash: 0bf7c...160
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #19 Skrevet 1. oktober 2016 Ingen av oss finnes sjalu. Vært sammen i 15 år og aldri hatt så mye som en diskusjon rundt dette. Jeg tenker som så at om han vil være med noen andre så er ikke det noe jeg kan kontrollere eller hindre. Jeg bare stoler på at han synes at forholdet vårt er verdt å satse på og jobbe for. Men har mange venninner med sjalu menn. Hadde ikke orket 5 minutter med en sånn mann. Anonymous poster hash: 1391b...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå