Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Den ser vond ut både for baby og bærer. Finner ikke en eneste grunn til at denne er bra å bruke. Hvorfor bruke babyen som et fancy tilbehør? Villapaprika på insta ja... Anonymous poster hash: 41ea9...47a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Til info så er den super. Sjekk litt før du uttaler deg om ting du tydeligvis ikke har peiling på. Anonymous poster hash: 5fa4c...7a6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Til info så er den super. Sjekk litt før du uttaler deg om ting du tydeligvis ikke har peiling på. Anonymous poster hash: 5fa4c...7a6 Smale bæreremmer, all tyngde på skuldrene, ingen støtte i ryggen til den som bærer. Og uheldig hofteposisjon for baby, bærestykke er veldig smalt nederst. Hva gjør denne så bra? Jeg har visst ikke peiling. Anonymous poster hash: 41ea9...47a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Herregud... la den stakkars dama få fred.... Blir gal av all hetsen av villapaprikadama.... Anonymous poster hash: ab2d0...a1a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Fikk ikke noe svar fra deg som synes denne var helt super... Anonymous poster hash: 41ea9...47a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 Blir sjokkert over at folk skal kritisere hver minste lille ting😱 Kanskje hun har fått den i gave? Hvordan i helsike kan dette være noe å kritisere??? Er du i mot dyre merker kan du vel lage et innlegg om det generelt? Ikke hakke på en enkeltperson! Blir dere aldri lei?? Anonymous poster hash: 9fd8e...ae9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Blir sjokkert over at folk skal kritisere hver minste lille ting😱 Kanskje hun har fått den i gave? Hvordan i helsike kan dette være noe å kritisere??? Er du i mot dyre merker kan du vel lage et innlegg om det generelt? Ikke hakke på en enkeltperson! Blir dere aldri lei?? Anonymous poster hash: 9fd8e...ae9 Samme hvem som kjøper den. Like fjollete uansett, men nå var den nå engang avbildet der da. Anonymous poster hash: 41ea9...47a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Samme hvem som kjøper den. Like fjollete uansett, men nå var den nå engang avbildet der da. Anonymous poster hash: 41ea9...47a Hvorfor leser du bloggen hennes når du er så kritisk? Er det for å få noe dritt å snakke om Anonymous poster hash: af93a...4b1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 Hvorfor leser du bloggen hennes når du er så kritisk? Er det for å få noe dritt å snakke om Anonymous poster hash: af93a...4b1 Leser ikke bloggen. Instagram. Anonymous poster hash: 41ea9...47a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 Leser ikke bloggen. Instagram. Anonymous poster hash: 41ea9...47a instagram da. Poenget er jo hvorfor du gidder å følge med på noen du synes så lite om? Anonymous poster hash: af93a...4b1
MammantilNurket Skrevet 1. oktober 2016 #11 Skrevet 1. oktober 2016 Til info så er den super. Sjekk litt før du uttaler deg om ting du tydeligvis ikke har peiling på. Anonymous poster hash: 5fa4c...7a6 Hilsen Fotballfrue ... ? 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #12 Skrevet 1. oktober 2016 instagram da. Poenget er jo hvorfor du gidder å følge med på noen du synes så lite om? Anonymous poster hash: af93a...4b1 Jeg har ikke skrevet et ord om henne her før, og "synes ikke så lite om" henne ellers. Men akkurat den bæreselen reagerte jeg på. Det er mange andre jeg følger på insta også som gjør rare ting, uten at jeg slutter å følge den av den grunn. Anonymous poster hash: 41ea9...47a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #13 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg skjønner heller ikke poenget, den ser ubehagelig ut for både baby og bærer. Det er nok bare pga merket den er kjøpt... Anonymous poster hash: 7b16c...099
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #14 Skrevet 1. oktober 2016 Synes det e helt jævlig at man bruker så mye penger på bæresele. gave eller ei, barnet vokser og spiller ingen rolle om det er designer eller ikke.. På lik linje som om at et barn har det bedre av å gå i designer klær???? Idiotisk, narrasistisk oppførsel... Alt handler om seg selv og ikke barnets beste.. Man bruker barnet som det skulle være pynt.."se på meg da"... Idiotisk.. rett og slett og egoistisk.. Pengene kan gå på mye annet ... Anonymous poster hash: efb94...776
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #15 Skrevet 1. oktober 2016 Synes det e helt jævlig at man bruker så mye penger på bæresele. gave eller ei, barnet vokser og spiller ingen rolle om det er designer eller ikke.. På lik linje som om at et barn har det bedre av å gå i designer klær???? Idiotisk, narrasistisk oppførsel... Alt handler om seg selv og ikke barnets beste.. Man bruker barnet som det skulle være pynt.."se på meg da"... Idiotisk.. rett og slett og egoistisk.. Pengene kan gå på mye annet ... Anonymous poster hash: efb94...776 Noen velger å bruke penger på slike ting og du har kanskje andre prioriteringer, men det gir deg uansett ingen rett til å dømme andre som du gjør. Har vedkommende penger å bruke på design varer til barnet sitt så har hun all rett til det, og din mening betyr nok ingenting. Anonymous poster hash: 38e4b...a9b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #16 Skrevet 1. oktober 2016 For å flashe for andre hvor mye penger man har. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5953a...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå