Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Misforstå meg rett, jeg elsker mannen og vi har vært sammen i 15-år. Siden vi fikk førstemann har han egentlig spist som han ønsker. Er en kraftig bygd mann og bærer sine 120kg godt men han hadde hatt godt av å gå ned noen kg.. prøver å oppmuntre, snakke om det osv men han bryr seg ikke. Trener en gang i uken. Ja småbarnsperioden er travel. Det synes jeg også. Prøvde å legge det frem slik at jeg trenger en liten push etter andre fødsel for 11mnd siden. Har 5kg igjen som sitter fast... men neida... flere med slike menn?? Anonymous poster hash: 97c2f...af4
klg,2 boys now:) Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Kanskje han er fornøyd med seg selv.verste jeg hører er par hvor de kommenterer hva den andre spiser og bør gjøre.han trener 1 gang i uka sier du,det er bra tenker jeg
Mostly Harmless Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Hvis du er bekymret for helsa hans, tror jeg du må si det direkte. Hvis du har 5 kg mer enn du ønsker og la det frem som at du trenger å gå ned, tenkte han sikkert bare "pytt, pytt, hun er fin som hun er, men hun gjør som hun vil". Ikke sikkert han oppfattet at det var meningen at han skulle slenge seg på i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Om han har helseproblemer og lever generelt veldig usunt synes jeg man kan oppmuntre til sunnere liv. Å kommentere at de generelt er feite og burde trene er ufint. Ser for meg tråden her inne om situasjonen var omvendt, da hadde HI fått beskjed om å kvitte seg med drittsekken. Anonymous poster hash: 86f8c...7b8
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Uff,samme her, bare at min er svimlende 135 kg! Han vet det selv da, men gjør ingenting for å gå ned... Trener null og har elendig helse. Anonymous poster hash: 2b58c...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå