mamma_til_verdens_beste Skrevet 1. oktober 2016 #26 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg synes glattbarberte mannlige underliv ser fullstendig latterlige ut. Det er direkte umandig. Helt turn off. Anonymous poster hash: 74470...815 Enig
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #27 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg liker det! Det er sexy! Ikke så sexy med masse bush. Jeg og mannen tar alt begge to, synes oralsex gir større nytelse da. Anonymous poster hash: 89552...f4e
Marriet Skrevet 1. oktober 2016 #28 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg filk sjokk når jeg oppdaga at mannen min barberte seg under armene. Altså ikke sjokk i medisinsk forstand men typ meget overrasket. Det var mens vi datet og jeg vurderte faktisk å droppe hele fyren. Glad jeg ikke gjorde det da! Han gjør det utelukkende pga eget velvære. Nå har jeg blitt vant til det. Beklager avsporingen. Han er ikke glattbarbert nedentil, men han stusser litt. Det synes jeg er helt ok. Han er glad i å ta vare på kroppen sin så jeg legger meg ikke så mye oppi hva som skal til for at han føler seg vel
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #29 Skrevet 1. oktober 2016 Min mann stusser helt kort. Han har lite hårvekst på kroppen, så det blir noe med helheten som andre sier her. Anonymous poster hash: 1b845...3fb
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #30 Skrevet 1. oktober 2016 Nei. Liker glattbarbert pung men over pikken kan han frisere litt. Og under armene må ha frisere litt. Ikke ta bort alt seff, men heller ikke slik at det stikker ut når armen er inntil kroppen. Anonymous poster hash: 18fd7...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå