Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Hvor gammel er du og hvor lenge har du slitt med det? Hvor tung er du og hva ønsker du å veie? Jeg er 43 og kaster opp første gang da jeg var 14 etter en kommentar fra ei venninne. Da veide jeg 38 kg. Er 155 cm høy og var det samme da. Altså tynn. Nå veier jeg 51 men ønsker å veie 48-49. Vet det er sykt så ønsker ingen sure kommentarer... Etter passerte 40 har de siste kiloene limt seg på kroppen og jeg takler det dessverre ikke. Trodde ikke så "gamle" kunne ha bulimi. Jeg trener og spiser veldig sunt men "må" få ut av kroppen dersom jeg spiser for mye eller kake, godteri osv... Ønsker seriøse svar. Anonymous poster hash: 16e0e...09e
Modesty Blaise. Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! MB, moderator
Anbefalte innlegg