Gå til innhold

Hvor nøye er dere på oppbevaring av middagsrester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min relativt nye samboer kan f .eks sette hjemmelaget pizza inn i ovnen over natten. Han lar kaserollene står ute med mat i. Lasagnen står på benken, og det samme gjør tacoen. Jeg er så nøye på at det skal stå kaldt når maten er blitt kald. Hva er dere? 

Anonymous poster hash: 84714...511
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj der må du lære han opp litt. Jeg er som deg.

Anonymous poster hash: 30ec5...a43

Skrevet

Jeg kunne aldri ha spist noe som har stått på benken eller i ovnen hele natten, det er jo bare ekkelt. Her blir alle rester satt i kjøleskapet. Hvis jeg glemmer det, så blir de kastet.

Anonymous poster hash: e7d8c...9be
Skrevet

Det settes kaldt, ellers rører ikke jeg det i alle fall. Om han vil spise giftig lasagne som har stått på benken så vær så god (han er som din altså)

Skrevet

Ris og pasta kan i verste fall bli giftig om det står i romtemperatur, for å så spises..

Anonymous poster hash: e2288...0bf
Skrevet

Mat som har stått fremme over natta hadde jeg aldri spist, jeg setter alt i kjøleskapet.

Anonymous poster hash: be14e...dcc
Skrevet

Mat som har stått fremme over natta hadde jeg aldri spist, jeg setter alt i kjøleskapet.

Anonymous poster hash: be14e...dcc

Samma her! Vil ikke risikere noka her :)

Anonymous poster hash: 623a5...3da

Skrevet

Så en film på ungdomsskolen om bakterier. Et eksempel var noen wienerpølser som ble stående i gryten natten over. Ikke på vilkår om jeg spiser slikt! Alle matrester som skal tas vare på setter jeg i kjøleskapet på kvelden.

Skrevet

Hm jeg er nok litt som samboeren din. :P Mat jeg planlegger å bruke til middag neste dag setter jeg i kjøleskapet, men er det ikke nok til det, sånn at det bare blir brukt til småspising utover kvelden og evt frokost neste dag, så blir det bare stående fremme.

Har gått bra så langt, men jeg bør vel skjerpe meg. :P

Anonymous poster hash: 76c1e...5e7
Skrevet

Jeg var som deg..... mine foreldre er fremdeles som deg.....

Jeg endret meg, ble som din mann, mine foreldre var her sist helg og fikk bakoversveis......

Realiteten er at vi ikke har hatt matforgiftning de siste 11 årene...

Går så fint då 👍

Anonymous poster hash: 71b22...a14

Skrevet

Jeg var som deg..... mine foreldre er fremdeles som deg.....

Jeg endret meg, ble som din mann, mine foreldre var her sist helg og fikk bakoversveis......

Realiteten er at vi ikke har hatt matforgiftning de siste 11 årene...

Går så fint då

Anonymous poster hash: 71b22...a14

Til det en dag, ikke gjør det lenger................

Anonymous poster hash: e7d8c...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...