Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Minstemann er 14 mnd, og har til nå sovet to dupper pr dag. Men har brukt en halv time hver dupp for å få han til å sovne, siste dupp blir litt sen i forhold til legging, og barnehagen ville gjerne gå ned til en dupp. Men han er så utrolig sutrete! Klager og blir hyperaktiv og klarer IKKE å finne roen på kvelden (overtrøtt). Er dette noe som går seg til, eller burde vi gå tilbake til to dupper? Har bare prøvd i tre dager.. Anonymous poster hash: ca9a5...02f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Mine har brukt ei ukes tid på å venne seg til kun en dupp. Førstemann var vel 10mnd og nr 2 ca 12mnd. 😊 Anonymous poster hash: 8a4fc...2fd
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Minstemann er 14 mnd, og har til nå sovet to dupper pr dag. Men har brukt en halv time hver dupp for å få han til å sovne, siste dupp blir litt sen i forhold til legging, og barnehagen ville gjerne gå ned til en dupp. Men han er så utrolig sutrete! Klager og blir hyperaktiv og klarer IKKE å finne roen på kvelden (overtrøtt). Er dette noe som går seg til, eller burde vi gå tilbake til to dupper? Har bare prøvd i tre dager.. Anonymous poster hash: ca9a5...02f Det går seg nok til. Høres ut som det er på tide å gå over til en dupp. Min eldste måtte underholdes og sutret mye ved hver overgang på duppene. Nr to var enklere, sikkert pga mye i underholdning i storebror. Anonymous poster hash: 18afa...5f2
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Ok, takk for svar 😊 Da satser jeg på at det går seg til. Var sikkert likt med storebroren, men det har jeg i så fall lykkelig glemt! Hi Anonymous poster hash: ca9a5...02f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Ett barn på 14 mnd bør selvfølgelig sove kunn en gang om dagen Anonymous poster hash: 73d61...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå