Gå til innhold

Er det riktig å gå ned til en dupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann er 14 mnd, og har til nå sovet to dupper pr dag. Men har brukt en halv time hver dupp for å få han til å sovne, siste dupp blir litt sen i forhold til legging, og barnehagen ville gjerne gå ned til en dupp.

Men han er så utrolig sutrete! Klager og blir hyperaktiv og klarer IKKE å finne roen på kvelden (overtrøtt).

Er dette noe som går seg til, eller burde vi gå tilbake til to dupper? Har bare prøvd i tre dager..

Anonymous poster hash: ca9a5...02f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har brukt ei ukes tid på å venne seg til kun en dupp.

Førstemann var vel 10mnd og nr 2 ca 12mnd. 😊

Anonymous poster hash: 8a4fc...2fd

Skrevet

Minstemann er 14 mnd, og har til nå sovet to dupper pr dag. Men har brukt en halv time hver dupp for å få han til å sovne, siste dupp blir litt sen i forhold til legging, og barnehagen ville gjerne gå ned til en dupp.

Men han er så utrolig sutrete! Klager og blir hyperaktiv og klarer IKKE å finne roen på kvelden (overtrøtt).

Er dette noe som går seg til, eller burde vi gå tilbake til to dupper? Har bare prøvd i tre dager..

Det går seg nok til. Høres ut som det er på tide å gå over til en dupp. Min eldste måtte underholdes og sutret mye ved hver overgang på duppene. Nr to var enklere, sikkert pga mye i underholdning i storebror.

Anonymous poster hash: 18afa...5f2

Skrevet

Ok, takk for svar 😊 Da satser jeg på at det går seg til. Var sikkert likt med storebroren, men det har jeg i så fall lykkelig glemt!

Hi

Skrevet

Ett barn på 14 mnd bør selvfølgelig sove kunn en gang om dagen

Anonymous poster hash: 73d61...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...