Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 En skikkelig overraskelse med andre ord.. noen som vet om 4 keisersnitt er mulig? Jeg tenkte ikke på å spørre om noe ved sist snitt.. og hva med at det blir så tett på forrige snitt? Herregud er så fortvila😢 går det ann å sjekke om livmoren ser sterk ut på ultralyd feks? Eller vil jeg bli rådet til abort? Huff. Og ja vi brukte prevensjon.. Anonymous poster hash: 49379...725
Gjest Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Jeg har hatt 4 ks, men fra de tre første så var det 22 mndr mellom 1 og 2, og deretter kom nr 3 da mellomste var 4 år. Sistemann for 4 år siden. Få deg en time til gynlege som sjekker deg både innvendig og utvendig for sikkerhets skyld. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Dette går nok helt fint! 😊 Gratulerer med spire i magen!😊 Jeg har hatt 3 ks. De første to var det knappe 12 måneder i mellom. Mellom nr 2 og 3 var det 22 måneder mellom. Ingen problemer i svangerskapet mtp arr, revning og alt man er bekymret over. Jeg spurte også flere leger på sykehuset om det var en maksgrense på antall keisersnitt. De sa de hadde gått bort fra dette nå (før var grensen 3). De sjekker nok med ultralyd underveis i svangerskapet hvordan ståa er der nede. I tillegg vil de sette opp det nye keisersnittet såpass tidlig at det er liten sjanse for at du får rier. Det er riene som kan være farlig for livmor da den ikke tåler like mye etter 3 keisersnitt. Du blir helt sikkert ikke tvunget til abort. Jeg spurte om det samme (tenkte en del på hva som skjedde hvis jeg ble uplanagt gravid) og da sa legene at det kom de aldri til å gjøre. Få fastlegen til å henvise deg til svangerskapspoliklinikken på ditt nærmeste sykehus så får du den oppfølgingen du trenger gjennom svangerskapet Lykke til Anonymous poster hash: 731e6...1a1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Jeg skal ta ks nummer tre nå. Har snakket med gyn om dette (selv om jeg skal steriliseres), og gynekologen sa at det er veldig sjelden det blir et problem med graviditet etter tre keisersnitt. Anonymous poster hash: 47c44...68b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Takk for svar allesammen. Får jo helt dødsangst her ser for meg revnet livmor og det som er. Kan jo legge til at alle mine barn har veid over 5 kg. Og magen min har vært enorm hver gang😣 Anonymous poster hash: 49379...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå